1.137 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Dyrlæge!!! HURTIGT Dyrlæge!!! HURTIGT

Hjælp med gode råd og erfaringer. Min hund, Dina blev for 1 år siden opereret i sit hø. ben da hun havde sprunget korsbåndet i knæet. Nu er det vist det samme med det andet ben - Hvilen dyrlæge vælger man??? Bor i Aalborg - vil vælge en i Nord og Midtjylland - Der er god!!! Er der nogen, der har erfaring med denne problematik??? - Hvordan er prognosen? - Det er vel ikke aflivning, det ender med??? Hun er så frisk og glad - og altid glad! Men hun kan slet ikke støtte på hø. ben! Hjælp med gode råd og erfaringer - hurtigst muligt, da jeg skal ringe til dyrlæger fra kl. 8!!! Mange hilsner Helle.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge!!! HURTIGT
  • #1   24. jul 2006 Tag på et dyrehospital. Der må være et deroppe i nærheden af Aalborg.
    Jeg benytter altid dyrehospital, de har den rette
    expertice og det rette udstyr.
    Held og lykke med det.

• #2   24. jul 2006 Tak Oda og Thorbjørn! Jeg har tænkt siden kl. 05 i morges - så mon ik jeg med hjælp fra jer kan udtænke noget godt - der er jo ik så meget expertise og hundesvømning osv her i Nordjyllland - ku jo være rart hun ku trænes samme sted bagefter! Mange hilsner Helle

• #3   24. jul 2006 Du skal ikke bruge dem på Frederikstad vej ved sonofon. heller gistrup eller Dem på Hobrovej. Ville have sagt dyrelæge bastholm i nørresundby men har har desværre ferie :O)

Desværre sker der tit det at Korsbåndet også springer på det andet ben når det har været sprunget. held og lykke med det

• #5   24. jul 2006 Vi vil også anbefale Aalborg dyrehospital på Frederiksstadsvej.

• #7   24. jul 2006 sussi hvis du lod mærke til det står der at jeg ikke vil anbefale Frederiksstadvej. De går kun op i penge, for at sige det mildt er de nogle sviner. Har kun haft dårlige oplevelser med dem

• #11   24. jul 2006 Tyson havde ødelagt en ulveklo og jeg havde desværre ikke bilen hjemme så jeg kunne komme over til vores egen dyrelæge (Dyrelæge Bastholm). Jeg bor 10 min gang fra Frederiksstadsvej, derfor ringer jeg derop selvom jeg før er blvet behandlet dårligt. jeg sprøger om jeg må kigge forbi så de evt. kunne klippe den af mens jeg holdte Tyson. Da vi kommer derop siger hun at hunden har ondt og den skal i nakose for at få revet hele neglen af eller for ulvekloen fjernet helt. det sidste ville koste 3500. Jeg siger at der ikke er andre dyrelæger end min egen der skal operere Tyson og at jeg ved at bastholm er billigere. HUn siger jeg jo kunne ringer over og få prisen ved bastholm. Det gør jeg så -2000 kr lyder den på. HUn bliver sur og siger at jeg jo kan være ligeglad hvad det koster for jeg har jo en forsikring. Så bliver jeg tosset. og siger farvel. Så siger hun hov du skal betale for en konsulation. det er svineri men jeg gør det da. To dage efter hvor jeg skal have kloen opereret af hos bastholm knækker filmen. Frederiksstadvej har semdt en fax til bastholm hvor de skriver at jeg havde nægtet smertestillende til hunden og den var i stor smerte og at de OVERHOVEDET ikke kan konkurrerer med prisen hos Dyrelæge basthokm. Tyson står og er glad ved siden af så vi (dyrelægen og jeg) ryster på hovedet. Sur går jeg derfra og ringer til dyrlægen på frederiksstadvej og sviner hende til. Det er jo som om at hun vil have at bastholm skal sætte prisen os. KO. På det tidspunkt havde jeg 9 hvalpe og jeg gjrode hende obs på at jeg ikke ville anbefale dem til nogle af mine købere. Så brug ikke dem........

• #13   24. jul 2006 Tanya. Lige præcist. De bliver for store og upersonlige. Tyson er også bange når vi er deroppe og han brummer. Hos Bastholm starter ham med at plante begge forpoter på disken for at få en kage. ha ha. Og bastholm har altid tid til at forklare dig det en gang til hvis der er noget du ikke har forstået. Også selvom venteværelset er fyldt.Og ringer man med et lille problem, så giver han råd først og siger prøv at se tiden an. Hos frederiksstadvej siger. at man skal komme med det samme, selvom det f.eks kun er en flænge i trædepuden. Har efterhånden hørt så meget lort om dem i hundeskoven.

• #14   24. jul 2006 Hvad helle hvem har du fået fat på?

• #16   24. jul 2006 Jaja!!!!! Jeg ringer jo rundt - til hele landet! Jeg ka ik finde ud af hvem der bedst - Thomas på Hobrovej har ferie - Gistrup og Åbybro har jeg talt med - men hvem er bedst??? Åh - svært - men måske er det bedst at vente uge på at Thomas kommer tilbage??? I er bare søde - tak - og jeg er med nu igen - undsyld. Skriv jeg har tid begge steder på samme tid snart!!! - så jeg skal vælge 1 af dem nu!

• #18   24. jul 2006 Ja kan bestemt også anbefale Claus Sloth smiley

Men der må vel være et par tættere på der ikke er på ferie.

• #20   24. jul 2006 Tak - sker der noget yderligere med Dina ved at vente 1 uge? Dem i Gistrup lød lidt betvivlende - hun er en ældre hund, der har fået det ene ben opereret og nu også det andet - ja, og så er hun lidt overvægtig - svært for hende - han har ret - men dem i åbybro sagde, at det da bare var en mindre operation, der ik er nogen problemer i - ville du vente 1 uge hvis det var dig - du har bare sat dig ind i det!!! Jeg har så dårlig samvittighed over jeg ikke fik Dina optrænet efter 1. operation. Hun er blevet skånet alt for meget - så jeg vil gerne finde sted, hvor man kan gå til genoptræning/hundesvømning bagefter. Helle.

• #23   24. jul 2006 Hej - jo på Hobrovejen anbefalede de Gistrup - måske også det bedste sted - jeg har fatisk tid om 1 time i Gistup og i Åbybro - jeg må jo vælge - jeg har nemlig altid hørt godt om Åbybro og ringede derfor til dem - men vil vælge den bedste - også med det syn om at det er hunden, det handler om - give sit tlf nr evt. eller hjælpe så godt man kan - og i hvert fald ikkkkkkkke tæne på pengene - de får jo en go løn alligevel! Hvad gør jeg bedst for min lille Dina? Er så bange for sidste år talte flere dyrlæger om at få hende aflivet! Og da dyrlægen i Sulsted skulle tage røntgenbilleder af hende løftede han hende i alle 4 ben og lod hele hendes vægt hænge ned uden støtte! - Man skal virkelig passe på sine bedste kære! Gode råd søges!!!

• #26   24. jul 2006 Ok - jeg ringer til Hobrovejen og hører om jeg kan vente 1 uge - og så lyder det til jeg får den bedste hjælp til min Dina!!! Jeg ringer og hører - og skriver hvad jeg så gør! Hej igen!!

• #29   24. jul 2006 Hej - nu havde jeg ellers valgt Hobrovejen - men der er Thomas væk i 14 dage -det er for længe. Så lytter jeg jo til jer og ringede til Gistrup - de anbefalede at ringe til Frederishavn, hvor hun blev opereret sidste år - ja, nu begynder det at blive meget kompliceret - så ringer til Frh.

• #30   24. jul 2006 Jeg vil gerne køre langt efter det - hvis det løser noget! Men har lige fået at vide, at det jo er sådan en hund, der har problemer med led og ældre osv i Gistrup - ked af denne udmelding - det får da ik ligefrem det positive frem. Jeg kan se skovshoved er meget dygtigtige med ledoperationer - men der er langt! Er der ik andre i Jylland - nord eller midt - skriv og anbefal vedr. led - det er korsbåndet i hø. knæ, der er sprunget. tror jeg! Helle.

• #31   24. jul 2006 Jeg ville i første omgang få en diagnose (hvis det er muligt) og derefter finde den bedst mulige til en evt. operation.

• #32   24. jul 2006 I vores race, er der rigtig mange der kører langt for at komme til Gunnar Gram i Rødding - held og lykke med den bette.

Rødding Dyrehospital
    Dalgården, Åløkke 3
    6630 Rødding
    Tlf : 74841315
    Fax : 74842659

• #33   24. jul 2006 Hej Marlene - I Rødding - det er jo os lidt langt fra Aalborg - jeg vil jo os godt køre langt - men det er da langt - har nu talt med dyrehospitalet i Hobro - tager nok derned i morgen - Uha! Jeg er vist mere nervøs end Dina - håber det er det bedste - de andre, der er anbefalet her er på ferie i lang tid - og det dur ikke! Helle

• #34   24. jul 2006 ja det er lang¨t - men du skulle da lige have budet ;0)

krydser fingrer og håber det bedste- knuz Marlene

• #35   24. jul 2006 Hej Dorthe. Tak - jeg ringer næsten rundt i hele landet lige nu - og skal tage en beslutning nu. Har du hørt om de er gode til led og knogleoperationer i Åbybro???

• #36   24. jul 2006 Helle O....jeg har også kun godt at sige om Gistrup.......men har for en del år siden brugt Hobrovejen og der fik vi altid en super god behandling......men dyrehospitalet....aldrig om jeg sætter mine ben der igen ;o(

Men nu har jeg brugt gistrup i ca 12-13 år og kunne ikke drømme om at skifte......de er virkelig de bedste i Aalborg området efter min mening......ved selvfølgelig ikke om de er eksperter lige på knæoperationer.
    Pøj pøj med det.

• #37   24. jul 2006 Tak for jeres gode råd og støtte i den svære stituation med en forestående operation! Og samtidig valg af dyrelæge, der har speciale indenfor dette. Valget er faldet på dyrehospitalet i Åbybro! Så på onsdag er den store dag for os-uha! Håber alt det bedste denne dag. Dejligt at have de gode råd i beslutningen fra jer alle!!!

Kommentér på:
Dyrlæge!!! HURTIGT

Annonce