{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

hjæælpe !! :) {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere
hver aften mødes min hund og jeg med en gruppe andre hunde for at de kan lege og hygge sig. Det er rigtig hyggeligt og min lille peanut elsker det, og alle elsker ham BORSET fra en han mops, mopsen ryger lige i flæsket på peanut( min hund) hver eneste gang den ser ham, og selvom peanut overgiver sig til rocky forstår rocky det ikke helt og bliver ved med at være super agressiv og følger efter peanut indtil peanut stopper op også hopper mopsen på peanut igen.
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre. er der nogen af jer der ved hvordan man skal tackle sådan en situartion? og ja ejeren til mopsen tager ham i snor når vi kommer det er bare ikke altid han når det... og det er også ærgeligt at vi begge ikke kan være der på samme tid smiley Mvh Mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjæælpe !! :)
  • #1   17. sep 2012 Husk at nævne det pludselig startede da Rocky fik noget medicin af en art. :S
    Han har så bare ikke ændret sig tilbage efter de stoppede medicinen igen. smiley

• #2   17. sep 2012 Lav en aftale med den andens hunds ejer at i skiftes til at have hunden i snor
    eller skifte så i kun kommer hver anden dag

Alternativet er helt at holde sig væk og det vil jeg personligt synes er synd for hundene

Ham med mopsen kunne også holde sig væk når hans hund ikke kan finde ud af det

• #4   17. sep 2012 jaaah men det var også fordi det var der vi mødte ham for første gang imens han var på medicin.. så vi kan ikke rigtig vide om det er medicinen eller hvordan og hvor ledes.. smiley

• #5   17. sep 2012 Minion

Hehe, Rocky er ikke min hund, men jeg er tit med på deres gåture, og ejermanden fortalte han lige var startet på noget medicin. smiley
    )

• #6   17. sep 2012 altså ja self har jeg da det.. men det er hans barndoms lege venner altså de andre hunde. det er den anden der er "ny i flokken" og det er synd han ikke kan lege med dem fordi den anden kommer? og jeg ville bare hører om der måske var en anden udvej end at en af hundene ikke skal have lov til at være løs eller have lov til at være i parken..

• #7   17. sep 2012 i mit hoved er det "ligemeget" hvem der var der først - det handler om at du skal skåne din hund for flere ubehagelige overgreb !!

evt som en anden forslår - så skiftes i til at være der

• #9   17. sep 2012 okay smiley men kunne godt være der var nogen der vidste om en metode til hvordan man kunne få dem til at enes og om der er en metode..:) for jeg vil da helst finde den bedste løsning for alle mand og self kommer min egen hund i første række smiley så hvis der ikke er en anden løsning end at blive væk så må jeg jo gøre det... ville bare være super ærgeligt .. smiley

• #11   17. sep 2012 det er ærgeligt hvis han ikke kan lege med de andre hunde som han har det pisse fedt med . specielt når rocky kun er der meget sjællendt og vi er der oftere.. og nej det ikke fordi det handler om hvem der var der først som sådan. men de hunde her som har leget sammen det sidste år glæder sig til hver aften på klokkeslaget for at komme ud og lege. smiley derfor syntes jeg det er synd..

• #14   17. sep 2012 så det er derfor jeg spørger om nogen havde en ide.. så vi kunne komme tilbage til de gamle lege kammaratere uden han skal overfaldes. og hvis nej så må vi fortsætte med at blive væk ..

• #16   17. sep 2012 okay tak for jeres kommentare smiley

• #17   17. sep 2012 Minion

Hehe ja kan godt se at det lyder sådan, min fejl. smiley

------

Altså det er ikke fordi Rocky får "lov" til at springe på Peanut, for hans ejer holder ham jo heldigvis til sig.
    Men hunden har fuld fokus på Peanut og det er tydeligt at han virkelig ikke kan li' Peanut. smiley Man skal naturligvis ikke tvinge dem til at være sammen, det er en stor "flok" både af hunde og mennesker når vi er samlet, og så holder man sig bare i hver sin ende.

Men det lyder som en fornuftig idé med at snakke lidt med de andre om nogle andre mødetider som Trine P foreslår? smiley

• #18   17. sep 2012 ja det er også det jeg er bange for smiley jeg syntes også det synd for ham.. jeg finder på noget smiley

• #19   17. sep 2012 ja det er klart en god ide det med de forskellige tider.. smiley jeg vil snakke med rockys ejer om det hvis jeg ser ham smiley

• #21   17. sep 2012 Hvis i nu kunne aftale at rickys ejer ringede når han kom derned, så kunne du gå et andet sted hen med din hund

Det er os hundeejerne der skal beskytte vores hunde mod den slags overgreb

• #22   17. sep 2012 god ide ! smiley

• #23   17. sep 2012 det er bare ikke alle hunde der kan lide hinanden , præcis som med mennesker..

jo før man acceptere det jo bedre

hvis jeg støder til en gruppe hvor der bliver dårlig kemi og min hund er en del af denne kemi , ja så fortrækker jeg lige så stille igen

det er det bedste råd jeg kan give dig

ps. der findes jo masser og atter masser af hunde ude på de forskellige luftepladser , så hvorfor vælge en gruppe der ikke fungere for din hund , tænker jeg.

• #24   17. sep 2012 Hvis i begge skal være der uden din hund lider overgreb, kræver det at ejeren af Rocky får stoppet sin hunds negative adfærd, så hunden forstår at det ikke er en mulighed at overfalde andre hunde.
    Ellers ville jeg holde mig væk for min hunds skyld.

• #25   17. sep 2012 ja gitte jeg er helt enig ! smiley jeg må prøvet at finde nogle nye lege kamarater til ham smiley hehe

• #26   17. sep 2012 Ja der skal nok være nogle andre søde hunde som din hund kan lege med, det er ikke altid lige til.
    Min leger lidt vildt og tumler en del, så han får kun lov at lege med de hunde der kan klare det uden at føle sig trynet.

• #27   17. sep 2012 hehe ja okay .. det nok også bare mig der er lidt af en hippie og håber på de alle kunne sammen smiley back 2 virkeligheden smiley

Kommentér på:
hjæælpe !! :)

Annonce