{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Handel med hunde {{forumTopicSubject}}

Jeg ved nok at dette emne har været oppe før, men......

Jeg har lige set en annonce for den sødeste lille hundehvalp på 9 uger. Han skal sælges fordi han ikke kan accepteres af familiens anden hund.

Det gør ondt at se den lille hvalp og tænke på at han max har fået en uges chance. Jeg får selv lyst til at tage hvalpen til mig. Men det går bare ikke, fordi min hund ikke bryder sig om andre hunde.

Men, hvorfor pokker tænker folk sig ikke om, inden de anskaffer sig et dyr.
En hund er ikke en brugsting, man anskaffer sig og så siden finder ud af om, den passer ind i hjemmet. Det er et lille levende væsen, der har brug for tryghed.

Håber virkelig ham her, og alle de andre "kasserede" hunde får et nyt og godt hjem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Handel med hunde
  • #1   19. sep 2012 Mon ikke de fandt ud af, at det er hårdt at have hvalp? Jeg har da aldrig hørt om, at voksne hunde ikke accepterer en ny lille hvalp. Det handler blot om tid, tålmodighed og rette håndtering fra ejers side.

• #2   19. sep 2012 Jeg har lige set en annonce på facebook om en der har fået en fransk bulldog i gave, men personen måtte hverken have den i sin lejlighed, eller havde tid til den. derudover var den kun 7 uger og ikke chippet... hvad fanden er det for noget ??

• #3   19. sep 2012 Hmm. Min Sofus bryder sig heller ikke om fremmede hunde sådan lige, men han har da accepteret hvalpe, og har det helt fint med vores anden hund, men det tog da mere end en uge før det fungerede som vi ønskede.. smiley Vi gav da ikke bare op med det samme...
    Stakkels hvalp, hvis deres hund er så sær overfor fremmede, så ved man vel at man ikke skal anskaffe sig endnu end hund, det kan vel ikke komme som et chok?

• #4   19. sep 2012 Stine: Der var faktisk engang nogen der gav en shetlandspony med føl i bryllups gave til nogen der overhovedet ikke ville have hest. Så hvorfor ikke en hund? Der findes sindsforvirrede mennesker.

• #5   19. sep 2012 Kommer til at tænke på engang på Hjallerup Marked jeg mødte en mand sent på aftenen der spurgte om jeg ville købe den hest han trak rundt med? Han havde selv købt den i en brandert, men boede i en lille lejlighed inde i Ålborg. Nogle mennesker betragter vel mest dyr som en genstand man bare kan skille sig af med når man ikke gider have den mere. Sørgeligt.

• #6   19. sep 2012 Trolden´s far: Det undrer også mig, når jeg nu 2 gange i sommer har set kræmmere med et kuld hundehvalpe på markedspladser.
    Hvem går til marked får at købe hund? Det bliver vel bare endnu et impulskøb?!

• #7   19. sep 2012 Præcist. Man skal have tilladelse til at sælge en spegepølse på et marked, men man må gerne sælge grisen?

• #8   19. sep 2012 Kaj ja det må man sige, man skulle bare tro at en hver idiot ville tænke på "må hun have hunden?" Og enhver ved sgu da som det mindste at den SKAL være 8 uger før den mler det var hvad jeg troede... jeg blev simpelthen så harm !!!

• #9   19. sep 2012 Ej det var ikke lang tid den lille hvalp fik hos de nye ejere smiley Vores han hund Miko kan bestemt heller ikke lide andre hunde, og vi fik en hvalp for lidt over en mdr siden.. I starten skulle Miko selvfølgelig sætte hende på plads og der gik lidt over en uge inden han startede med at acceptere hende. Nu er de rigtig gode venner smiley Miko har endda lært at omgåes andre hunde også, han er meget mere rolig når vi møder andre hunde hvilket er rigtig dejligt smiley

Kommentér på:
Handel med hunde

Annonce