{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

Bandit hund :D {{forumTopicSubject}}

Kæresten og jeg er lige kommet hjem fra en lille trille tur ind til byen og handle lidt, og som vi pjeler har vi ikke dyrene med. Men så da vi kommer hjem igen, og jeg går ind i stuen for at se hvad bamserne laver, så ligger lille Shirley da oppe på mit spisebord i en trøje jeg har til at ligge der.

Den lille bandit hund kan selv hoppe derop smiley Tog hende ned for at se hvordan hun var kommet derop, for hun lagde der også den anden dag uden jeg vidste hvordan hun kom derop. Men ja, hun kan så selv.
Heldigt det er et bord der mest er til pynt og der er voksdu på smiley

Undskylder for stavefejl smiley
(var oprettet under et andet emne, men er flyttet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bandit hund :D
  • #1   21. sep 2012 Hehe lille klog hund må jeg nu sige smiley
    Hun vil jo bare ligge i mors trøje smiley

• #2   21. sep 2012 Hehehe tosset hund...

Ja vi var så heldig i går, at Kenzo mente vi skulle have ny sofa bord. Vi ved ikke hvordan han har gjort det, men han fik 1-1½ cm tyk glas plade til at springe. Vi har mistanke om at han har hoppet op på bordet og hvad mere der er sket ved vi ikke... Et held der ikke skete ham noget.

• #3   21. sep 2012 Janni: Ja hun vil så gerne putte smiley

Cecilia: Hold da op smiley Ja et held der ikke er sket ham noget, det lyder ihvertfald voldsomt. Vi har et granit (staves) bord. Kan ikke engang selv løfte det, så tror ikke mine hunde smutter med det endnu, men kunne ogsp godt trænge til et nyt, men det må vente til efter nytår, har alt for meget at tænke på for tiden.

Kommentér på:
Bandit hund :D

Annonce