{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Tynd mave {{forumTopicSubject}}

Min lille hunde-pige har nu haft tynd mave i en lille uge. I den uge har der været mange forskellige slags lorte.. Som grød, næsten flydende, grøn, sort eller slimet.

Så nu har jeg ringet til dyrlægen, og fået en tid til hende imorgen. Så kan hun også blive vac oveni, få klippet kløer og hvad der nu ellers mangler. Nå, men jeg har vejet hende, og hun har ikke tabt sig. Hun spiser og drikker fint.

Der har været nogle gange, hvor hun skulle vaskes i måsen, fordi lorten bare er "gledet ud" og ned af hende, og det dur jo ikke.

Så nu er mit spørgsmål: kan skånekost hjælpe på tynd mave? Og hvad gør I/bruger I, når jeres hunde har bøvl med maven? Ja, jeg skal til dyrlægen imorgen og kan ligeså godt spørge der, men jeg spørger her først. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tynd mave
  • #1   23. sep 2012 Jeg giver skånekost så snart de har haft mere end én besynderlig afføring. Jeg bruger ris, der er skamkogt blandet med enten torskerogn, fiskeboller eller grundig kogt lys fisk eller kylling

  • #2   23. sep 2012 Da Thomsen havde tynd mave, før vi fandt ud af han ikke kunne tåle det foder han fik, fik han skånekost med ris og noget kogt kylling også fik han zoolac.

  • #3   23. sep 2012 Anton har også haft tynd mave hvor han fik kogt ris og kylling stykker meget kogt men var også ved dyrlæge og får noget mælkesyre af en art for at for det helt på rette kurs smiley

  • #5   23. sep 2012 Jamen hun skal have vaccination den dag, det var bestemt før hun overhovedet havde dårlig mave. Hvis det ikke er muligt må dyrlægen vel sige det til mig. Har nu aldrig prøvet at den ikke kunne få en vaccination når det "bare" er tynd mave, men vi for se.

    Hvis det var maveinfektion, ville hunden så ikke tabe sig? Og være sløj? Nu er det ikke sådan at hun skider vand. Men grødet og tynd.


  • #6   23. sep 2012 køb Canicur hps dyrelægen - det hjælper med det samme smiley
    Det er nogenlunde samme effekt som zoolac - men synes det er lidt bedre
    Min lille vaps - nu 10 uger - har også lige haft en omgang dårlig mave - og canicur hjalp med det samme smiley


  • #8   23. sep 2012 Nu hører jeg lige hvad dyrlægen siger til det. Er det ikke godt, så skal det selvfølgelig ikke gøres, det siger sig selv. Men er der ikke noget galt med det, ja så får hun vaccinationen. smiley Men nu synes jeg også, at der er langt imellem allergi og tynd mave.

  • #10   23. sep 2012 Jeg er også selv lidt af en hønemor, men regnede lidt med at det med maven gik over, det plejer max at vare to dage, men ikke denne gang. Hendes løbetid kan ikke have noget at gøre med det, vel?

    Skal jeg være 100% ærlig, så aner jeg ikke hvad canikur og zoolag er. Jo jeg ved hvad det hjælper imod, men ikke hvad det er. smiley

    Jeg hører dyrlægen mht. vaccinationen imorgen, og vil de ikke så er det sådan det er. Så venter vi indtil der er styr på den lille mave igen. smiley


  • #11   24. sep 2012 Nu har jeg været med dyrlæge, og vaccination gav ikke problemer selvom der var tynd mave. Bum. Udover det, så lød hjertet perfekt, tænderne var fine, ørerne fine, kløerne fine, og så fik hun tømt analkirtlerne, der var lige lidt. Sad i venteværelset i 30 min, sammen med 2-3 andre hunde, og hun klarede det SÅ flot! Er så stolt af hende. smiley

  • #13   24. sep 2012 Hun skulle have skånekost. Udkogt kylling og ris. Hjalp det ikke skulle jeg ringe tilbage.

Kommentér på:
Tynd mave

Annonce