1.392 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

En konkurrencehund takker af ... En konkurrencehund takker af ...

Så er det slut med Iroc & Martine sammen i konkurrencer, og min kæreste Brian, bliver den, der fremover vil stille Iroc.

Underligt at det er slut ...

17 beståede IPO3 prøver - de 16 i konkurrencer

Et vundet kredsmesterskab i IPO3
En vunden VM udtagelse i IPO3
3 VM-deltagelser i IPO3
4 DM-deltagelser i IPO3

Og kronen på værket - vinder af DKK´s IPO3 DM 2012, med ikke mindre end 6 points ned til 2.pladsen - og vinder af bedste B og C pokalen.

Sidste VM er lige overstået - og det gik forrygende. Aldrig har jeg oplevet 50-60 tilskuere, der efter Irocs spor spontant brød ud i klapsalver - men for fanden, hvor gik han også godt !!!
Min fejl, at vi ikke opnåede mere end 95 points - to hænder på linen i sidste knæk kostede .. men det var ikke Iroc, der ikke slog til.
Lydighed med en hund, der var hurtig, glad, driftig (og larmende !!! Han gøede mellem samtlige øvelser .. det koster dyrt, så vi endte på 85 points) - men FEDT at han var så ekstremt glad og viste det.
C - Iroc kender den hurtigste vej til 6. skjul, hvilket han også demonstrerede her - løb kun 1.2. og 5. skjul, og dommeren syntes at han var liiiige pågående nok i sine bevogtninger .. det kostede også .. 87 points, men uha uha, han var FED i gr C .. lige som jeg kan lide ham.

Men nu er det slut ... det er lidt vemodigt, og jeg sidder med tanken om, at jeg måske skulle have fortsat med ham alligevel ??

Tak for det hele gule ven - du har dælme gjort det godt, og jeg forventer at du kommer igen med Brian, og slår mig og Flax ud af banen i fremtidige konkurrencer .. som du allerede har gjort det én gang smiley

Fine Iroc ...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En konkurrencehund takker af ...
Kommentér på:
En konkurrencehund takker af ...

Annonce