{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vægt?
  • #1   30. sep 2012 hvor gammel er han??

på billedet synes jeg den ser meget fin ud

er det den samme vægt i har vejet på? for vægte kan jo sagtens veje lidt forskelligt. og med så lille hund kan vandindtag, tis og afføring have en del at sige hvis vi snakker gram..

• #2   30. sep 2012 Enig med Louise p.

Hvor gammel er hvalpen, der kan jo være perioder, hvor den ikke tager på.. Min hvalp på 19 uger har heller ikke taget på den sidste uge, men hun er ikke for tynd..

Syntes heller ikke at jeres er for tynd.. Det er først hvis der bliver meget tydelige ribben.. smiley

• #3   30. sep 2012 Vægte kan jo komme med forskellige resultater - ikke alle er lige præcise smiley

Han er kun en lille race og de tager vel ikke megt på om ugen... han ser bestemt ikke tynd ud men er umiddelbart i rigtig fin foderstand smiley

Køn lille vaps!

• #4   30. sep 2012 Jamen han er de 11 uger på tirsdag.

Han bliver vejet på vores vægt, og 1 gang hos doktor dyr.

Han får 60g fordelt over 3 måltider.

Havde bare læst om en tæve på 8 uger som vejer det samme som han gør, derfor kunne jeg ikke få det til at passe.

• #5   30. sep 2012 Det er jo meget forskelligt fra hund til hund, hvor store de bliver..
    Man kan jo få en rottweiler på 30 kg og en på 60 kg.. Det samme er det vel med små hunde.

Tror bestemt ikke at du skal være nervøs.

• #6   30. sep 2012 De begge var Dansk / Svensk. Hannerne bør veje mere end hunner smiley

• #7   30. sep 2012 og en dansk svensk gårdhund uden stamtavle (altså lidt genetisk ukendt mor) kan jo ende med at blive en meget spinkel en af slagsen, oller kortbenet jack russel agtigt

og hvordan den ender med at se ud kan ikke jo ikke vide endnu, så derfor er det også svært at vide hvad vægten bør være som 11 ugers

kan også være at tæven på 8 uger var den største i kuldet, eller er en meget kraftig type

• #8   30. sep 2012 Nej moren er ren Dansk / Svensk samme er faren.
    Hun er fra et kuld hvor der har været papir på forældrene men ikke noget man har gidet at bogfører videre da det er avl til familie, det som nogen kalder indavl - Har vi fundet ud af

• #11   30. sep 2012 Jeg fik at vide at min hundetræner, at man skal kunne mærke ribbenene hvis man kører to fingre langs rygsøjlen.. Men at man aldrig måtte se ribbene tydeligt... hund sagde også hellere slank end tyk smiley

Kommentér på:
Vægt?

Annonce