{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Øjene "ruller" når hun tygger i kødben. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

I fredag fik vores hunde et kødben hver, Celina ligger på sit tæppe og spiser så fint, det er et rimelig hårdt ben hun har fået, så hun er rigtig længe om det.
På et tidspunkt sidder jeg mig i sofaen og sidder bare og kigger på hende, og så løfter hun hovedet, imens hun tygger videre, jeg ser så at begge hendes øjene ligesom bevære sig i takt med hun tygger, så når hun tygger sammen, så flakker hendes øjene, de går sådan ind i hovdet, altså sådan ud til siderne, og nogle gange var de helt væk, faktisk rigtig svært at forklare.
Jeg holder lidt øje med hende, og lige meget hvordan hun ligger så gør hun det, og det er faktisk lidt ulækkert at se, og kalder også på min mand så han kan se det, og først så smiler vi lidt af det, for hun virker jo glad.
Men alligevel så har jeg så gået og tænkt lidt, for har dog aldrig set det før, og hun har nu fået mange kødben, og Enzo har heller aldrig gjordt det, så nu bliver jeg jo så lige pludselig bekymret for om det er er normalt.
Hun har altid siden hvalp skelet lidt på højre øje, men har lige for 1½ uge siden været ved dyrlæge hvor hun skulle have det årlige tjek, og der kigger han på hendes øjen og siger det ser fint ud...

Har i noglesiden hørt eller set det før, er faktisk ked af jeg ikke flimet hende så i kunne have set det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øjene "ruller" når hun tygger i kødben.
  • #1   30. sep 2012 Riga gør det også. Det ser helt tosset ud. Han gør tit øret på hans bamse helt vådt og ligger derefter og tygger og sutter på det mens øjnene bevæger sig i takt, og ruller lidt ind i hovedet så der er meget hvidt. Tror du kan være helt rolig?

  • #2   30. sep 2012 Vega vender også det hvide ud af øjnene når hun sutter på sin bamse eller sit tæppe. Ikke når hun får ben dog - det er egentlig underligt smiley men hun skeler ikke normalt smiley tror det er ganske harmløst smiley

Kommentér på:
Øjene "ruller" når hun tygger i kødben.

Annonce