{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.920 visninger | Oprettet:

Billig og god dyrlæge Fyn {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger - hvor finder jeg sådan en klinik henne? Jeg bor på Nordøstfyn, men kører gerne efter det. Jeg er næsten lige flyttet hertil fra Sjælland og kender derfor ik dyrlægerne.

Jjeg har prøvet Rynkeby Dyreklinik, og synes virkelig det var dårlig service og meget dyrt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig og god dyrlæge Fyn
  • #1   2. okt 2012 Hvordan dårlig service hos Rynkeby?

    De har et super godt ry men hører til blandt de dyreste...


  • #2   2. okt 2012 Deres service var nu fin med at få en hurtig tid, og de var nu søde og rare. Men dyrlægen var bare alt alt for sælger-agtig og ik særlig grundig. Historien er at jeg kom med en hund der havde flækket en negl, det var dog ik slemt så den kunne bare klippes af uden videre. Min hund fik alligevel en injektion med smertestillende og det var fint. Han skulle samtidig også vaccineres, og her kom sælgeren op i dyrlægen - prøvede at lokke mig til at købe et nyt receptpligtigt præparat til lopper/flåter selvom jeg ik har nogen problemer med det. Prøvede at sælge mig noget foder selvom vi snakkede om at det fungerede super og hunden var flot og slank - og selvom jeg fortalte at det alt sammen nærmest var prøvet i forvejen (er selv veterinærsygeplejerske så kender alle produkterne og min hund har lagermideallergi så han har prøvet dem), prøvede at sælge en ekstra vaccine oveni, prøvede at lokke til en tandrens på trods af at de ik trænger osv. Derudover var sundedstjekket virkelig sparsomt - lyttede kun på hans hjerte og konstaterede at neglene var fine (jeg gik så selv hjem og klippede dem lidt...). Så synes slet ik det var i orden med tjekket, og da prisen så løb op i ca 1200-1500 kr (kan ik helt huske det), synes jeg det var lige at stramme den. Jeg havde bare en fornemmelse af dårlig service da jeg gik ud, og at det var alt for dyrt i forhold til den service jeg fik.

  • #3   2. okt 2012 Jeg bruger Ringe dyrehospital, dem skiftede jeg til, for nogle år siden, og har været ganske tilfreds. jeg har 5 hunde, så det er vigtigt for mig, ikke at skulle betale ekstra for nytilbygninger, hesteklinik og kattepensioner, som jeg synes at det efterhånden blev, inde i Svendborg.

  • #4   2. okt 2012 jeg bruger selv den der ligger i overgade i odense, og er fint tilfreds med den, men nu hvor jeg er flyttet og ikke har bil mere vil jeg til at bruge den dyrlæge der ligger i rosengårds centeret, dem har jeg hørt meget godt om, og kunne faktisk sparre 1000 kr ved en sterilisation og navle brok op. af silke i forhold til min nuværende dyrlæge i overgade

    http://www.overgadesdyreklinik.dk/
    http://www.odense-dyrehospital.dk/side2.php?p_id=9


  • #5   2. okt 2012 Hvis jeg boede lidt tættere på Odense, kunne jeg godt have valgt hundenes øjenlysnings læge, til de gængse ting der skal gøres: Dyreklinikken Hunderupvej 112, 5230 Odense M.
    Han er rar.


  • #6   2. okt 2012 Vi køre fra Jylland til Årslev, når vi skal tage HD osv og hjertescanne. Vi bruger Peter Knold og er super tilfredst. Boede vi på Fyn, var det bestemt dem vi ville bruge i hverdagen.

  • #7   2. okt 2012 Vi bruger aarslev dyreklinik de er vildt gode smiley

  • #8   2. okt 2012 årslev - altid årslev. De er bedst men nok ikke billigst.

  • Louise A
    Louise A Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 25
    #9   2. okt 2012 jeg kommer hos rynkeby dyreklinik... Vi har allerede været meget ved dyrelægen, da min hund kom en del til skade... Jeg havde egentlig tænkt mig at skifte dyrelæge, da ham jeg var inde hos først ikke lyttede til det jeg sagde og også prøvede at sælge en masse... men jeg kom ind til en anden dyrelæge, da min hund pludselig kom til skade- og hun lyttede til det jeg havde og sige, samt var rigtig god til min hund... så nu er jeg meget tilfreds med dem.. men om de er dyre i forhold til andre ved jeg ikke...

  • #10   2. okt 2012 kauslunde dyreklinik nær Middelfart, den er jeg skiftet til og jeg er ovenud tilfreds =)

Kommentér på:
Billig og god dyrlæge Fyn

Annonce