{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Specific vs wolfsblut
  • #1   4. okt 2012 Wolfsblut kommer ALDRIG tilbage hertil, da hundene tabte sig alt for meget tiltrods for ekstra mængde foder og fedt tilskud. Specifik var jeg faktisk ret glad for, men det var også ret dyrt. Hundene elskede det og pelsen blev helt fantastisk

• #2   4. okt 2012 Jeg har aldrig brugt Specific, så jeg kan ikke sige hverken for eller imod det.
    Cody får Wolfsblut, og det fungerer rigtig godt for ham. Han er i fin foderstand (tabte sig 3-4 kilo da vi skiftede, men det var okay, da han var lidt overvægtig - nu er han lige over, hvad han som minimum bør veje), har blød og blank pels og elsker foderet smiley

• #3   4. okt 2012 Prisen bliver næsten det samme faktisk. Jeg kan få 14kg til 509,- fra Gærum dyreklinik med fri fragt. Wolfsblut købes billigst gennem healthy-feeding.de og kommer inkl forsendelse op på 490,- smiley
    Jeg er bare meget i tvivl om hvilken af de to jeg skal prøve. Har som sagt kun god erfaring med Specific til min gamle pige, men har so far kun hørt godt om Wolfsblut. Men det er jo ret tankevækkende, at dine hunde tabte sig på det. Det burde de jo så absolut ikke gøre.

• #4   4. okt 2012 Line bruger du egentlig en bestemt eller mixer du lidt?

• #5   4. okt 2012 Jeg har meget aktive hunde (trænede op til 5 gange om ugen på det tidspunkt), men har faktisk hørt flere hvor de tabte sig. Mine er i forvejen slanke, så efter en måned hvor de tabte 1/5 del af deres normalvægt, besluttede jeg mig for at skifte til Specifik. Idag kører de på Hike tilsat olie og har det fantastisk - det koster kun 335,- for 15 kg

• #6   4. okt 2012 Jeg bruger Cold River til Cody, fordi den er fedtfattig - et absolut must med en madglad Labrador, der (ligesom hans madmor) tager 5 kilo på bare ved at gå forbi en bagerforretning! Så det var med velberådet hu, at jeg valgte en fedtfattig variant i stedet for et decideret "slankefoder" fra Olivers, som vi brugte før smiley

Vi blander ikke, da Cody - sin madglæde til trods - er utrolig kræsen med sit tørfoder. Han er svær at skifte fra en variant til en anden, så vi holder os til det samme. Og han spiser rub og stub hver dag smiley

• #7   4. okt 2012 Wolfsblut

Kommentér på:
Specific vs wolfsblut

Annonce