{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syge stodder !!!!
  • #1   10. okt 2012 nej det lydder ikke af meget, for os dyre menesker, men i her i danmark havde han jo nok sluppet med en bøde, sæt gerne straffen op for dyre mishandling for min skyld, bare de andre straffe rammer så også følger med op af, så straffen ikke pludselig er større for at slå en hund end det at slå et barn

• #2   10. okt 2012 Jeg taler ikke om børn her - jeg taler om, at det i mine øjne er fuldstændig sort, at man kan behandle et dyr på den måde som han har gjort - og så slippe med 20 uger i fængsel ...

• #3   10. okt 2012 Han skulle selv slåes i hovedet med en hammer, og stikkes i brystet.. Stakkels hund! Føj!

• #4   10. okt 2012 Det jeg på en måde synes er værst er, at han først har slået den i hovedet med en hammer, ladet den ligge og lide mens han var væk, og da han så kom tilbage har han ENDNU ENGANG overfaldet den arme hund ...

Hvor syg i skallen må man så være ??

• #5   10. okt 2012 Puh, så har den bare lagt der og har haft ondt. Det gør mig sgu gal.

• #6   10. okt 2012 Det er jo frygteligt, at han på den måde kan "slippe afsted" med så grov mishandling. 20 uger er ingenting, når man tænker på de lidelser, som han har påført den stakkels hund.
    Straffen er dog højere, end den ville have været i Danmark. Her ville han være sluppet med en løftet pegefinger og en bøde. Det ville i hvert fald undre mig meget, hvis man brugte fængselsstraf, for det er jo "bare et dyr".
    Straffene for dyremishandling bør skærpes!

• #7   10. okt 2012 Og har ladet hunden ligge og lide i 8 timer og kæresten hjalp heller ikke hunden:(

Jeg synes bestemt heller ikke 20 uger er nok.

Slå hunden med en hammer 20 gange oven i skallen, efterlade den til sin egen skæbne i badeværelset, mens han tager på jobcenteret, for derefter at jage den ind i køkkenet holde den fast mellem benene og stikke den med en kniv i brystkassen og derefter lade den lide i 8 timer smiley

Har slet ikke ord, føj hvor er det dog grimt:'(

• #8   10. okt 2012 Jeg bliver simpelthen så arrig og ked af det, når jeg hører om sådanne historier! Fatter ikke, hvordan man kan få sig selv til det! Straffen er på ingen måde i orden, men som der tidligere er skrevet, er Danmark sgu heller ikke helt så gode desværre smiley Det ender sikkert med, at når han bliver løsladt, køber han endnu en hund, som kommer til at lide samme eller lignende skæbne...

• #9   10. okt 2012 Og hans kæreste er også dømt - dog kun med en bøde, fordi hun ikke tog hunden til en dyrlæge.

Skønt at vide, at de to har givet deres gener videre, da de har et barn.

Desuden står der også, at han er ude om 10 uger.

• #10   10. okt 2012 FØJ for et svin ( undskyld mit franske) Det er helt uacceptabelt at straffen er så lille, selvom den er bedre/hårdere end i dette land så er den stadig for lille. Jeg kan da kun håbe på at hans gerning sætter ham langt nede på ranglisten i fængslet så han bliver mishandlet selv mens han sidder inde. ( igen undskylder jeg for min grimme tankegang) men han fortjener at lide.

• #11   10. okt 2012 Ham der, kæresten og barnet skulle bare aflives... Længere er den ikke...

• #13   10. okt 2012 Føj for den lede nogle modbydelige mennesker smiley Og hvilken latterlig straf.

Og så er det skræmmende at tænke på, at de har formeret sig - hvorfor fanden er den slags idioter ikke sterile?

• #14   10. okt 2012 Han er jo syg... Han burde da som det mindste på livsvarigt ophold på en anstalt. Og det samme med tøsen.

• #15   10. okt 2012 Han er syg i hovedet. Han skulle selv have samme tur.

Stakkels lille hund smiley

• #16   10. okt 2012 Det er skræmmende at han har gjort sådan noget.
    Jeg håber han får en form for behandling også.

Kommentér på:
Syge stodder !!!!

Annonce