Specialfoder til nervøse hunde? Specialfoder til nervøse hunde?
Hej allesammen
Jeg er faldet over noget foder, som i følge producenten/producenterne skulle være særlig godt til meget aktive, stressede eller nervøse hunde.
Er der nogen herinde, der evt. skulle have nogle erfaringer indefor dette? Virker det rent faktisk?
Jeg tænker f.eks. på denne fra Hills:
http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundefoder_toerfoder/hills/adult/180841
Jeg er lidt delt imellem at prøve dette af eller vælge et danskproduceret foder til aktive hunde (der ikke skal fragtes tværs igennem Europa og have ekstra negativ virkning på vores allesammens klima)
Men det kunne da være skønt og det værd, hvis det kunne hjælpe Buddy lidt...
Og hov Royal Canin Calm er sikkert et godt foder, men det er kun til hunde på max 15 kg, så det er ikke dette foder, jeg tænker på
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 7
Jeg har selv gode erfaringer med deres produkter, også er de 100% naturlige. :o)
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 2.489
Jeg tror, det lige bliver en tand for alternativt til mig, men tak for linket
okt 2010
Kan nu heller ikke udfra indholdsfortegnelsen gennemskue, hvorfor dette foder er bedre end andre produkter til det...
Men det er et foder med meget energi (som jo er det jeg leder efter)
Vi har Baldrian dråber, men bruger kun efter behov, når jeg ved, der kan komme noget, han reagerer på. Og så skal det jo så gives ofte for at have en vedvarende effekt
Og så er jeg jo lidt nysgerrig efter om andre skulle have erfaring med at det hjælper
mar 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 861
Min mor bruger det som en slags "lykkepiller" til hendes gravhund. Han får en pille hveranden dag...
okt 2010
Bum bum... Kan ikke huske om det var Serene-Um eller Zylkene vi prøvede, hvor vi syntes baldrian havde en bedre effekt i forbindelse med kørsel.
Specialfoder til nervøse hunde?