594 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

godbidder godbidder

er i tyrkiet, og forhelvede hvor mit hjerte bløder for de stakkels hunde der render rundt hernede , har fundet sådan en orgination der giver vacciner til hunde, jeg er på su, men vil give dem lidt inden jeg tager hjem... i går på stranden kom en tæve hen til mig med hvalpe, gav dem noget vand og havde lidt katte kodbidder jeg gav mor hunden, gik i kiosken for at købe nogle hunde nogen , men havde de ikke, så hun fik lid af dem jeg havde, hun var helt afkræftet, må man give hundende noget at spise hernede , og vand.. eller er det forbundt... og er der farligt med katte godbidder... hun fik kun få

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  godbidder
  • #1   16. okt 2012 Der er meget protein i kattefoder, kan give nogle hunde dårlig mave...

• #2   16. okt 2012 jeg bruger uden problemer kattemad til min hund, ikke i store mængder, men et par håndfulde

• #3   16. okt 2012 Caroline : De hunde er vant til at spise affald så tror roligt du kan give fem hvad du nu har.

Når jeg er i Thailand køre jeg selv rundt med hundefodder til hundene, jeg ved det ikke reder dem, men det giver dem et par uger uden sult.

• #4   16. okt 2012 nu med 3 . prinsesser, ja det var det jeg tænkte ville bare være sikker.... fandt også 3 små killiger ved en skraldespand i går.... jeg har det så dårligt over det .. og den mor hund, den var bare så go, og lovede med halen og kom hen og man kunne bare se der ikke var noget som hels ondt i den ... så var der en lille hvalp, som nogle børn jagede rundt med flasker.... hold nu op jeg fik en hysterisk anfald.... og man kan bare ikke gøre en skid

• #5   16. okt 2012 Nej det rigtig svært smiley jeg får det dårligt hver gang vi er i Thailand ( min far har hus der ) De har et helt andet syn op dyr, jeg prøvede at finde en dyrelægen der kunne tage rundt med mig til de hunde jeg vidste var syge, og så aflive dem, men man tror på hvis man tager ens liv vil der ske dig noget dårligt smiley så det lykkedes mig ikke, og der lå ingen organitation i den by ( Khonkan )

Men som sagt, syntes jeg det varmet et give dem en time,dag eller uge uden sult, jeg ved jeg ikke redder dem.

Kommentér på:
godbidder

Annonce