3.241 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

jan C
jan C
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

blod i afføringen på min Franske bulldog blod i afføringen på min Franske bulldog

Min dejlige Franske Bulldog har af og til blod i afføringen , og besvær med at gøre sig færdig . Hans afføring er i starten hård og fast men bliver så mere blød for til sidst at indholde blod .Nogle med samme problem ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  blod i afføringen på min Franske bulldog
  • #6   18. okt 2012 Vores Georgi - han havde blød mave - nogen gange med lidt blod i hele hans første leveår :0(
    Hans afføring blev selvfølgelig checket - der var ikke noget at komme efter. Vi skiftede foder - det hjalp ikke. Da han tyggede i alt i haven, lavede vi en indhegning hvor han ikke kunne nå nogen planter. Det hjalp heller ikke......men lige pludselig begyndte det at gå bedre - måske han voksede sig fra det - men jeg kan huske at det var rigtig træls - og man tænker jo at vovsen måske alligevel fejler noget grimt som dyrlægen ikke lige har opdaget.
    Nu er han 3 ½ år og helt normal i maven :0)

• #8   18. okt 2012 Jeg ville aldrig lade min hund gå med blod i afføringen. Det kan være alt fra hæmorider, over tarmkræft til giardia. Se at få det undersøgt hos dyrlægen.

• #13   18. okt 2012 *Krumme* - Ja han blev checket for alt i afføringen.....

• #15   18. okt 2012 Min har lige haft analsæk betændelse, og der kom også blod med i afføringen .

• #16   18. okt 2012 altså er jeg den eneste der undre sig over hvor dyrlægen er henne i det her ? Havde min hund haft blod i afføringen og så endda flere gange, havde jeg længe været afsted!

• #18   18. okt 2012 Du har ret *Krumme* - men men kan altså ende med at der ikke er noget svar........sådan var det i vores tilfælde....og jeg har dyrlæger jeg stoler meget på :0)

• jan C
    jan C Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #19   19. okt 2012 Hej alle han er 2 et halv år gammel og får Royal Canin junior , jeg skrev han først lavede en knold . jeg vil kalde det første normal afføring hvor efter det bliver blødere for så at indholde lidt blod til sidst . Det er ikke slimet og mere ildelugtende en almindelig afføring ellers er . Som sagt kommer det i perioder og han har afføring 2 gange om dagen, så det er vel meget normalt . Og jo jeg skal også til dyrlæge med ham ,men det kunne jo være der var en simpel løsning på problemet , som i kunne hjælpe med . Så alle dem som hvis hjælp består i at sende mig til dyrlæge behøver ikke komme med indlæg . Men tak til alle andre har læst om Giardia det kan jeg heldigvis udelukke.

Kommentér på:
blod i afføringen på min Franske bulldog

Annonce