{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

til alle i kloge mennesker :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg har et spørgsmål for de hundevenner jeg snakke med rundt omkring siger at det er meget lidt deres hund drømmer om min hund drømmer nok 5 ud af 7 dage ... Men hvad sker der når en hund drømmer og hvorfor gør de det ?? Altså jeg mener bare hvis en hund alligevel ikke forstår "noget" hvad sker der så i deres hjerner ??? Hvis noget forstå mit spørgsmål ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  til alle i kloge mennesker :-)
  • #2   18. okt 2012 Ja ved godt hunde forstår meget men vi kan jo lære en hund at sætte sig ved st sige cola f.eks det behøver jo ikke lige at være sit vi lære dem ved så det var bare hvad der sker inde i hoved på dem når de sover Haha

• #4   18. okt 2012 Du har nok ret smiley undret mig bare for dem jeg snakkede med sagde deres drømte vildt lidt og min drømmer hele tide så tænkte tænk hvis det var unormalt at drømme så meget

• #6   18. okt 2012 nu vil jeg lige slå en ting fast.. om du lære din hund at sætte sig på ordet sit eller cola er fuldstændig det samme som at du har lært at en pude er noget man ligger på og en cola er noget man drikker.. i princippet kunne man skabe sit helt eget sprog hvor fx en stol var en dør og et vindue var en stol. og så lave sætningen "sæt dig lige på vinduet og og se om jørgen kommer gennem stolen" oversat "sæt dig lige på stolen og se om jørgen kommer gennem døren"

og begge mine hunde drømmer flere gange om dagen smiley

• #7   18. okt 2012 Nej synes ikke der er slemme drømme men han gø da Hehe og nogle gange knurre han lidt

• #8   18. okt 2012 Jeg tror da at hunde drømmer hver gang de sover, ligesom mennesker gør det smiley Som "true angels..." siger bearbejder de nok de ting der er sket i løbet af dagen, men nok i en anden form end vores drømme smiley

Men det må kræve en vis intelligens at drømme, gad vide hvilke dyr der egentlig drømmer...? og ikke gør? smiley

• #10   19. okt 2012 Mine drømmer meget ofte. Så piver, gøer, knurre, svømmer, løber osv i søvne. Værst af alt, de sparker mig i ryggen i søvne smiley

• #11   19. okt 2012 Keesha drømmer min. 1 gang i døgnet med søde vuffelyde, spjæt, halvåbne øjne, løbebevægelser med benene, ørevrikken o.s.v.

Ligesom hos mennesker er søvn og især REMsøvn(drømme) det der gør, at vores hjerne kan kapere næste dags input. Oplevelser, gerninger og indtryk bliver genoplevet, sorteret, gemt eller smidt væk i langtidshukommelsen og andre centre.

Med andre ord: oprydning på harddisc'en, defragmentering smiley

• #12   20. okt 2012 Men de kan vel godt drømme selvom de ikke spjætter eller siger lyde...? Der er også mange der tror at man kun drømmer når man kan huske det næste dag, men vi drømmer jo hver nat... Flere gange endda... Ved så ikke om hunde drømmer hver gang de sover, eller om det er lige som med mennesker der skal igennem nogle stadier inden man når til REM-søvnen... Og om de når hurtigere gennem stadierne...

Kommentér på:
til alle i kloge mennesker :-)

Annonce