1.737 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Orme- & Loppekur Orme- & Loppekur

Kære Alle Jer Andre Dyre-Tosser ;-))

Jeg har nu fået min lille nye Bella, efter Dina døde.
Og vores katte har lige haft killinger - vi havde 9 i alt!
De små fik orme- og loppekur inden afrejsen til 8 dejlige hjem!

Den sidste har vi beholdt - hende Amy ikke ville slippe af syne - det respekterede vi så nu har vi 3 katte + Bella!

Men det har lige været sommer og lopperne sprang rundt i haven, hvor de hyggede sig...
Jeg vil have kattene indenfor hele tiden og derfor skal jeg igen lige have købt loppe- og ormekur.
Det er efterhånden en omkostelig affære, at have dyr - med 8 små, der fik turen + nu mine egne! - Så jeg har googlet!

Jeg kan se, at mange køber det i udlandet og på ebay.
Jeg vil have noget ordentligt noget - Mine dyr må ikke blive syge!
Så jeg skal have noget af god kvalitet - og kan se de har her:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=cat+wormer&_sacat=20737&_odkw=cat&_osacat=0&_from=R40

Men hvad skal jeg bestille?

Vil I guide mig lidt her? TAK - Kh. Helle&Co!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Orme- & Loppekur
  • #1   19. okt 2012 Det er SMÆK hamrende ulovligt at købe ormekur i udlandet! Da det er receptpligtigt, også indføre du medicin..

• #2   19. okt 2012 Ud over det er lovligt at købe recptpligtigt medicin i udlandet så skal du regne med at der både kommer told, (og eventuelt straftold hvis du ikke har meddelt at du modtager varer fra lande denfor EU inden det kommer ind i landet)

• #3   19. okt 2012 Jeg køber loppekur på vetmeds4pets.co.uk
    Ormekur skal du have igennem dyrlægen

• #4   19. okt 2012 Mht loppekur, så kan du fx købe Advantage til stor hund og selv dele ud til kattene. Jeg har selv 3 maltesere og 3 katte, og de plejer at dele en Advantage til stor hund. Husk dog lige, at det skal være et loppemiddel, som kattene kan tåle - som fx Advantage.
    Som de andre siger, så er ormekur receptpligtig, og derfor ikke lovlig at købe fra udlandet.

Kommentér på:
Orme- & Loppekur

Annonce