{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

ohhh shit. så steg pulsen lige... {{forumTopicSubject}}

Jeg fik denne smukke lille dreng hjem i søndags. Han hedder Lui og er bare så sød og sjov. Og meget meget nysgerrig. Og lidt en pilfingre.

Hvor meget pilfingre fandt jeg ud af her til aften. Hvor han dappede rundt i huset med noget legetøj. Tænkte ikke videre over det for de har virkelig mange sager. Gik så i seng. Og han dappede efter og op i sengen hvor det pludselig gik op for mig at det var min mands barber kniv han havde i munden. Shiiiiiiiiiiiiiit.

Heldigvis er der intet sket. Men min puls lavede lige et 9.2 udslag på Richter skalaen.


Har i nogen sinde oplevet det kunne været gået grueligt galt med jeres prins pilfingre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ohhh shit. så steg pulsen lige...
  • #1   19. okt 2012 Emmi havde engang et stykke af et griseøre siddende i halsen.. Åbnede gabet på hende, stak hånden ned og hev klumpen op. Det steg min puls også kan du tro..

    Godt der ikke skete noget med den lille fyr!!


  • #2   19. okt 2012 Jeg oplevede min ekskærestes nabos hund der spiste sådan et og måtte opereres...

  • #3   19. okt 2012 Åh nej smiley Det var godt der ikke skete noget! Jeg ville da nok være død af chok, puha..
    Min lille hund har en tendens til at smage på ting (hun er 10 år). Og hun spiser alt muligt mærkeligt. Det har skabt nogle bekymringer - både for hendes sikkerhed men også om man nu fik lagt den 50'er væk fra sofabordet, haha smiley


  • #4   19. okt 2012 Puha.. Godt der ikke var sket noget

    Om jeg har prøvet noget lignende...
    Oh ja....

    Min gamle tervueren var en rigtig lille hjælper...
    Hun samlede alt op og afleverede det til mig..
    Tomme chipsposer, øldåser, henkastede lightere, cigaretpakker og... En dag kom hun med en lille skarp urtekniv hun havde fundet i skoven..


  • #5   19. okt 2012 Ha kan huske en bruger der engang var her inde hvis rotte kom.med en brugt dildo i munden den havde fundet i en park. Og den ville bare ikke aflevere så hun måtte gå igennem Ålborg med hendes hund der havde en dildo i munden. Adddd

  • #6   19. okt 2012 Haha nej hvor godt, kan lige se det for mig! Men det er heller ikke lige det man tvinger ud af hundens mund smiley
    Lol


  • #7   19. okt 2012 Her er Annes rotte mes sit bytte

    profilbillede
  • #8   19. okt 2012 Passede engang en venindes am.bull, havde lige været ovre og handle så stod i køkkenet og satte varer på plads, da jeg pludselig bare hører min chi skrige i vilden sky, kan lig love for at jeg fik røven med mig! Der steg min puls voldsomt! Manden reagerede heldigvis lynhurtigt og fik kastet sig ned på gulvet og fik slynget ham væk fra Chili før der skete det værst tænkelige... Fik derefter tjekket chili igennem, og han slap heldigvis med nogle små overfladiske sår... Men nøj hvor var det grimt at høre ham skrige smiley -Efter der var kommet lidt ro på igen, kunne jeg samle de 3 liter sodavand op der lå rundt omkring som jeg havde smidt fra mig i farten smiley

  • #10   19. okt 2012 LoooooooL

  • #11   19. okt 2012 Hvor er han smuk Sidsel, Tillykke med ham smiley

    Og jo det har jeg prøvet for Bazil er nemlig også en tyv, 3 gange har han stjålet min lillebrors baber skarber og gået og tygget i den smiley Ja og så er der et par lightere han har gnasket i, og div andre ting, han har også prøvet at spise en påskelilje smiley

    Har faktisk spurgt om han har selvmords tanker *LOL*


  • #12   19. okt 2012 Min gamle hund Ozzy, gravede og rodede i alt.. En dag i vinterferien 1008, lukkede jeg hundene i haven, som altid når jeg skal støvsuge ! Der var ca gået 15 min, da min kat sad i køkkenvinduet, total indsmurt i blod.. Jeg fór ud, troede hundene havde haft fat i ham, men det var Ozzy som blødte, det lignede nærmest en hane som var åbnet i hans forben.. Vi fik ham ind, lagt på ryggen og fik lagt pres på, hvor efter jeg fik travlt med at finde en som kunne køre os til dyrlægen !! ALdrig har jeg set så meget blod, alt var smurt ind..
    Da vi ankom hos dyrlægen, blev Ozzy bedøvet og syet, det var en stor vene, som han havde fået en rosentorn i.. Ozzy var indlagt natten over med drop. Han var faktisk vag i 14 dage...
    Tror aldrig min puls har været så høj, var sikker på hunden forblødte for mig ..


  • #13   19. okt 2012 Forresten Sidsel, er ham der smuksakken også sådan en lemon?? Ligesom ham den anden lækre du ejer?

  • #14   20. okt 2012 Love is. Nej Lui er det man kalder gingerred. Den er mere orangerød

  • #15   20. okt 2012 ikke at jeg har oplevet at hundene har gjort noget farligt... men er blevet vækket 3 gange om natten hvor enten min mor ellers søster har sagt at de troede Bella var død -.-' første gang drømmer i ikke om hvor hurtigt jeg kom ud af min seng og gennem 120 m2 for at se en gabende, luntende Bella komme ud af døren fra mors soveværelse.. 2 og 3 gang var da hun lå inde hos mig og kan love jer for, man vågner pænt hurtigt! smiley

  • #16   20. okt 2012 Nå okay smiley

  • #17   20. okt 2012 Ja..... Havde købt en Best friend bamse der kunne pibe med hjem til Nala.
    Hun legede med den en uges tid (og moar var meget stolt, hun plejer at dræbe alle bamser) og denne skulle åbenbart også dø.... Jeg fik samlet bamse indvolden op og smidt den ud.

    Nala leger videre og jeg tænker ikke videre over det... Jeg kalder hende i seng, og der ligger vi lidt og prøver at falde i søvn. Nala åbner forsigtigt munden, smasker og slikker sig om munden, jeg kan høre noget der skraber på, men slår det lidt væk... Indtil jeg kommer i tanke om pibe dimsen inde i bamsen. Jeg var STENSIKKER på at nu sad den galt i luftrøret eller spiserøret... Så jeg fløj op..., den sad heldigvis bare fast mellem tænderne.


  • #19   20. okt 2012 Bertil har igennem hans leveår givet os mange bekymringer smiley

    Bla. dengang han spise en hel kurv imens han var alene hjemme, kurven er sådan en i sort flet af brede bånd som man bruger i en rumdeler. Og ja det var virkelig ALT fletten derfra han havde spist der var kun træskelettet tilbage. Afsted til dyrlægen med en kurv magen til så dyrlægen kunne se hvad og hvor meget han havde spist.. Dyrlægen gjorde store øjne, grinede lidt og rystede på hovedet (det er ikke første gang Bertil har spist mærkelige ting), men han mente det nok skulle komme ud så vi skulle give ham havregrød til at indkapsle det nede i maven, og måle ham om maven for at holde øje med at han ikke var ved at få mavedrejning og så var det vigtigt at vi holdte øje med at han kom af med afføringen.. Og det gjorde vi så smiley

    Bertil sked bånd fra kurven og kastede bånd op i hold nu fast i 14 dage.. 2 gange på toilet om dagen og 1 gang opkast hver nat i 14 dage smiley Og det sjove var at både det der kom bagud og det der kom ovenud var rullet ligeså pænt sammen somvar der en der havde stået og rullet det om sin hånd i små bundter smiley Efter 14 dage var det ovre. Men vi fatter ikke han har kunne have alt det nede i maven samtidig med at han gladeligt spiste 2-3 store portioner havregrød om dagen oveni smiley

    Han har spist mange flere ting end kurven, bla. lampeskærme(stoffet derpå), et par strømper der lige pludselig kom op 1 efter 1 til der var et par smiley og mange flere ting smiley


Kommentér på:
ohhh shit. så steg pulsen lige...

Annonce