{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

Pensionistpar el. lign. søges til lille hund i "dagpleje" {{forumTopicSubject}}

Henry er en lille 9-årig ruhåret han-gravhund fra Tølløse på Sjælland. Hans ejer, - en single mand, søger et aktivt pensionistpar eller lignende i lokalområdet til Henry, som vil have ham i "dagpleje", gå ture med ham og hygge sig med ham.
Henry er nemlig dels ikke glad for at være alene hjemme, og pga. et stort arbejdspres er det urealistisk, at ejer kan bruge den tid, det vil tage, at træne Henrys angst for at være alene hjemme væk.
Desuden synes ejer heller ikke, at Henry er tjent med at skulle være alene så lang tid hver dag ( 8 - 10 t.)
Henry er en sød og følsom hund, som bestemt ikke fremstår usikker, men ej heller meget fremme "i skoene". Han har ikke problemer ift. andre hunde. Han mangler lidt lydighed, men er nem at træne. Kunne du tænke dig sådan en "delehund" ( ingen økonomiske forpligtelser ) kan du kontakte mig ( info@hundeskole.dk ) eller ring 5783 4661.

Ps. For god ordens skyld skal det oplyses, at jeg absolut ingen økonomiske interesser har i denne evt. formidling, så jeg håber ikke, man sletter dette indlæg.
Det gøres ene og alene for at hjælpe denne mand og især hans hund.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pensionistpar el. lign. søges til lille hund i "dagpleje"
Kommentér på:
Pensionistpar el. lign. søges til lille hund i "dagpleje"

Annonce