472 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

~ Den røde ko ~
~ Den røde ko ~
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525

Kastanie-hypnose?? Kastanie-hypnose??

Hej folkens!
Ville bare høre om min hun er den eneste der går i en slags hypnose/trance når der ligger kastanier?

Hvor vi har boet før lå der ikke nogen de steder vi kom. Nu er vi flyttet og på en cykel/gangsti står der et kæmte træ. Allerede da de første var faldet gik hun helt i stå og skulle snuse til hver og en og slikkede forsigtigt på nogen af dem. Jeg tænkte at det nok var fordi der har gået folk og samlet, deraf en masse dufte...
Men det er hver gang vi kommer til sådanne steder, hvor de ligger. Hun er ellers en hund der går til og ikke snuser særlig meget. Men det er som om at hun går systematiskt fra den ene til den anden og går laaaangsooomt. Har ALDRIG set hende sådan før?

Nogen der kender noget til samme fenomen?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kastanie-hypnose??
  • #1   22. okt 2012 bobby går mere i krigs stemning, skal have samtlige kastanier i munden en af gangen, og kaste dem rundt, jagte dem og videre til den næste. kan tage op til en halv time før vi kommer videre smiley

• #2   22. okt 2012 Anton går også i trance han står og glor på dem, jaaaa... i flere minutter faktisk før han flipper ud og bidder dem i smadre og gerne i så mange og små styker som muligt og helst alle dem han kan finde smiley

• #4   22. okt 2012 i skal være heldig med de ikke bliver spist.

sasha har udviklet en særdeles stor smag for agern (der er giftige i en vis mængde) og på kirkegården hvor vi går mest VRIMLER det med agern.

hun går systematisk og finder dem og spiser dem hvis ikke jeg er på dupperne konstant smiley

men lyder godt nok sjovt at hunden er så fokuseret på dem - - på en relativt blid måde smiley

• #5   23. okt 2012 Ja, Akila passer nærmest på ikke at hun træder på de smi pus (kastanier og skalder). Og det med at hun slikker meget forsigtigt på nogen af de ,undre jeg mig osse over. Men det tar lang tid at gå forbi. Men hva, går jo nok. Og hvis vi skal skynde os, går vi bare ikke af veje med kastanier.

Lyder sjovt med de andre der tumler rundt. :o)

• #6   23. okt 2012 Min Sille snuser også ekstra meget til agern (vi har ikke været forbi kastanier endnu)
    -Min teori er, at der må være dufte fra en masse egern og andre dyr smiley

Men det lyder rigtig sødt at hun "passer på" dem smiley

Kommentér på:
Kastanie-hypnose??

Annonce