{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.508 visninger | Oprettet:

spist for meget zoolac. nervøs? {{forumTopicSubject}}

jah, min ene hund har åbenbart været på spisebordet og snuppe en næsten ny tube af de små zoolac.

er det noget man skal være nervøs for? ved ikke hvilken af hundene det er, og ved ikke lige om jeg bør ringe til dyrlægen eller ej? de virker alle helt friske og normale..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spist for meget zoolac. nervøs?
  • #1   24. okt 2012 Det er jeg sikker på du ikk skal være.. Dog være opmærksom på hvordan deres maver fungere..

• #2   24. okt 2012 ok, var bare i tvivl om de ville få så hård mave at de ikke kunne komme af med det selv.
    men det er heller ikke nemt når jeg ikke ved hvem af dem det er der har taget det

• #3   24. okt 2012 Du må ikke hænge mig op på det, men der kom en hund ind, da jeg var i erhvevspraktik, som fik zoolac. Nå, men hun fik en tube med hjem, og dyrlægen rådede til at give en ekstra dosis her i starten. Det var nemlig "umuligt" at overdosere, da det næsten kun består af mælkesyrebakterier, og derfor ikke kunne skade i den forstand på kort sigt.

Ville bare lige holde øje med, hvad der kommer ud i den anden ende..

• #4   24. okt 2012 ok, så er jeg ikke nervøs smiley mange tak for jeres svar. så kan jeg godt tillade sig at sige "møg hund(de)"..........

• #5   24. okt 2012 Hold øje med afføringen, men der burde intet ske.

Alfa åd 6 hele pakker (72 tabletter) Canikur, da hun var yngre og der skete intet, det skulle der heller ikke efter dyrlægens udsagn.
    Jeg havde bestilt fælles med naboen og postbudet havde bare smidt pakken i gangen, hvilket Alfa opdagede før mig smiley

Kommentér på:
spist for meget zoolac. nervøs?

Annonce