2.301 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Koldpresset foder uden korn Koldpresset foder uden korn
Jeg fodrer med Markus Mühle, og selvom Mingus' mave er blevet lidt bedre, er der stadig plads til forbedring. Desuden er foderet ikke lige så hårdt som det var da jeg startede, så den store fordel med den tandrensende effekt er forsvundet lidt.
Findes der andet koldpresset foder end MM? Har kigget på Luposan, men det er også med korn.
Har overvejet Wolfsblut, men det er desværre ikke koldpresset. Og vi har tidligere prøvet eks. Orijen, som jeg synes minder meget om Wolfsblut, uden nævneværdigt resultat og hunden gad det ikke.
0 synes godt om
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 87 Hunde: 2 Emner: 160 Svar: 2.208
Måske et økologisk produkt uden majs og korn kunne være godt?
Men jeg er langt fra ekspert i foder, så følger lige med her
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 87 Hunde: 2 Emner: 160 Svar: 2.208
mar 2009
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 430
dec 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 101 Svar: 1.101
Jeg kan se hans mave fungere bedre på det koldpressede, og det er det eneste der tæller for mig
Råt fungerede i en kort periode, så havde han konstant dårlig mave. Et stort stykke lammeribben i hans afføring, var dråben der fik mig til at droppe det rå. Jeg tror simpelthen hans sarte mave ikke kan klare skiftet mellem de forskellige kødtyper, men det er et gæt.
Jeg overvejer at give Wolfsblut en chance. Måske er det bedre end Orijen var. Forhåbentlig synes hunden det smager bedre
Koldpresset foder uden korn