At passe andres hund... {{forumTopicSubject}}
Det er sådan at jeg passer underboens hund, da han er inde og få opereret et nyt knæ i. Hans søn er lige flyttet til Århus for at studere, så selvfølgelig ville jegda passe hans hund.
Hunden en jack russel terrier - Angel. Hun er blind, og jeg mener hun har været det alle dage. Underboen siger de selv har katte.
Men her kommer problemet - Angel flyver i flæsket på min hund, hvis han kommer for tæt på, hun bider ham ikke, men snapper ham ind i hovedet nærmest... Eddie har nu lært at han ikke skal komme for tæt på Angel og min kat har også lige fået samme tur, så han fløj bare op i vindueskarmen.
Jeg har det bare ikke godt med, at mine dyr ikke kan være trygge i deres ejet hjem så længe Angel er her, og jeg synes egentligt ikke at jeg kan være det bekendt mod mine dyr .
Nu er jeg bare nød til at bide det i mig og vente til fredag hvor Angels ejer er kommet hjem.... Glæder mig faktisk helt til det, da jeg ikke føler at jeg kan slappe helt så meget af.
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.626
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 3.103
Hvis det var mig der stod i situationen, blev den "nye" hund sat i et rum for sig selv.
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.769
nov 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 65
okt 2012
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 62
Jo vi alle aftalt at vi kun snakker med en hund af gangen, så de ikke kommer tæt på hinanden i den forbindelse og ellers så har Eddie lært at Angel ikke vil lege og at man skal gå en stor bue udenom . Vi har et gitter ind til den store stuen så der kan Angel ikke komme ind og Liam ligger tot derinde i sofaen, så det går OK . På fredag skal jeg arbejde, så Angel får lov at være i den lille stuen, som vi har opholdt os meget i imens hun har været her, så det kender hun efterhånden og ellers kalder jeg bare på hende så hun kan følge min stemme på lige strækninger, så hun ikke går ind i en dør eller i væggen.
Hun er en meget sød lille pige, lidt tyk , må bare lige holde de her dage ud til fredag, det går jo bedrer nu .
Underboen har ikke katte længere, men han havde engang .
At passe andres hund...