{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

Lupo Sensitiv - erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil prøve et kornfrit foder i stedet for Markus Mühle som vi bruger nu. Jeg synes det er blevet for blødt, og Mingus får tandsten. Har før kigget på Luposan, men har afvist det pga. korn. Men det ser ud til at der ikke længere er korn i: http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundefoder_toerfoder/kornfri_foder/toerfoder/304239#more

Nogle der har erfaringer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lupo Sensitiv - erfaringer?
  • #1   30. okt 2012 Har 5 kg rilbage af en sæk og det er en kamp at det afsat til hundene i huse. De første 14 dage gled det fint ned, men siden har ingen af hundene været begejstrede.

  • #2   30. okt 2012 Jeg brugte det også til Boss og i starten gik det rigtig godt og han spiste med velbehag.
    Men efter et stykke tid mistede han lidt interessen og spiste det kun lige for at overleve tror jeg;) Hvilket jeg egentlig først bed mærke i da jeg skiftede til noget andet og fik en meget madglad hund

    Men han så super godt ud da han fik det


  • #3   30. okt 2012 Det er lige netop det jeg frygter vil ske med Mingus, han er simpelthen så kræsen. Det eneste foder han virkelig har været glad for, er MM. Så jeg har været rigtig glad for at have en retriever i huset, hun æder stort set alt smiley Men det kan heldigvis købes i 5 kg. sække, så kan det ikke gå helt galt.

  • #4   31. okt 2012 Vi brugte Luposan Sensitiv for nogle år siden. Det fungerede rigtigt godt. Men... Jeg kan bare ikke finde et foder som lugter og smager ligeså lækkert som wolfsblut eller taste of the Wild. De to mærkes foderpiller er bare de lækreste. Så jeg blander dem op med lidt billigere foder, for at få det til at strække længere. Luposan er et udemærket bud, eller Tholo fx.

  • #5   31. okt 2012 Jeg bruger Lupo Sensitive med stor glæde.. Cindy spiser mad som aldrig før og hun er ikke træt af det.. Hun grovæder det så meget at jeg har overvejet en "aktiverings-skål" (med fingre eller andet i) så hun ikke spiser så hurtigt.. På andet foder gemmer hun til hele dagen, så jeg tvivler ikke på at Cindy godt kan li' det.

    Derudover synes jeg hun fungere rigtig godt på det. En ordenlig mave og et ordenligt energi niveau.

    Jeg har til ca. 3 mdr i en stor sæk, men det kommer jo an på hundens størrelse.


  • #7   31. okt 2012 Nu har jeg en Corgi og fik som nødløsningen (længere historie) en pose til inaktive hunde.. På det foder havde min hund smuller-høm-høm.. Derefter bestilte jeg til aktive hunde og hun fungere super godt på det smiley

  • #8   31. okt 2012 Jeg har haft brugt LupoSan til lavt aktive hunde, og der havde Bohema virkelig blød mave og der kom EKSTREMT meget ud i forhold til TOTW, så jeg skiftede tilbage.. Lige nu bruger jeg Belcando som også har kornfrie varianter, og dem hvor der er korn i er der ikke hvede, soya, kunstige farvestoffer og smagsforstærkere. Det er heller ikke så dyrt.
    Alm: (link fjernet)
    Små/mellem hunde: (link fjernet)


Kommentér på:
Lupo Sensitiv - erfaringer?

Annonce