{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.346 visninger | Oprettet:

3 årig hund, vil ikk blive renlig {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at vi har en hund på 3 år, som bare ikk vil være renlig.. Siden vi fik ham fra hvalp, har han altid være ude i flere timer om dagen og det kommer han stadig, men alligevel så skider han indenfor.. Når han blir lukket ud, så går han lige hen og tisser også går han direkte hen til døren og begynder at pive og kradse på døren.. Vi har forsøgt alt for at gøre ham renlig, men alligevel så vil han bare ikk skide udenfor.. Vi har købt hunde dækken til ham, så han ikk fryser udenfor.. Han for skæld ud hvergang han skider indenfor, men han fatter det bare ikk..

Nogen der kan komme med et råd

Det er den hvide hund, Race Jack Russel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 årig hund, vil ikk blive renlig
  • #1   8. nov 2012 Roser i når han laver udenfor? Og giver lækre godbidder. Så skal han nok finde ud af det er udenfor der falder godbidder, hvis man går på toilet derude. smiley

• #2   8. nov 2012 Lad være med at skæld ud når hunden gør det inde - den gør det ikke for at være på tværs eller lign.
    Ryd op , vask med rodalon.

Behandl ham som var en hvalp der lige skulle lære det , dvs ;

Ud med ham morgen, efter morgenmad, efter morgenleg, efter morgendrikke, efter middagsmad, efter middagsleg, efter middagsdrikke, efter eftermiddags osv ... you get the point smiley
    ROS når han gør det udenfor , som var det det mest fantastisk trick du nogensinde har set smiley
    jeg har en renlig hund, og selvom hun var det som 3-4 måneders så står jeg stadig og siger "Neeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hvor er du dyyyyyyyygtig - Det var sååååååå fint" , med en meget lys stemme smiley

• #3   8. nov 2012 Han blir brugt som familie hund, han har en schæfer hvalp på 13-14 uger at lege med.. Hele dagen, blir han leget med, og han keder sig aldrig, syns vi ikk selv og han trives fint.. Vi har ikk altid skældt ham ud, det er først her for et ½ år siden, at han fik skæld ud, når han skider indenfor.. Da vi simpelthen ikk kan komme på flere ideer til hva vi ska gøre

• #4   8. nov 2012 Læs F & Z's kommentar. Hun beskriver det rigtig fint, hvad i kan gøre. smiley

• #5   8. nov 2012 Er enig med minion GaGnam. skæld ud forstærker kun uønsket adfærd. Går i aldrig med ham ud i haven? og når han så laver udenfor skal i rose ham. evt med en eller flere lækre godbidder. Til sidst skulle han gerne finde ud af at det er der i gerne vil have ham til at gøre det. Bare et forslag smiley

• #6   8. nov 2012 En hund bruger ikke sin hjerne vildt meget når den leger - og hvis han "kun" bliver fysisk aktiveret og ikke mentalt aktiveret hjælper det ikke på det smiley

Grosserguiden.dk har under fanen "aktiverings-guide" nogle gode tricks til mental stimulering smiley det har alle hunde brug for i en eller anden form, nogen laver spor, andre træner lydighed og andre igen bruger hundespil til at gøre hunden mentalt træt smiley

• #7   8. nov 2012 Vi har forsøgt at rose med godbidder når han gør det udenfor, men lige lidt hjælper det.. Vi lærer ham nye tricks hele tiden, alt det vi nu kan finde på.. Igen intet hjælper.. Vi går ture flere gange om dagen, da vores hvalp ikk for lov at rende løst udenfor endnu.. hvergang hvalpen har drukket, spist, leget osv osv.. Så er det afsted på gåtur,

• #8   8. nov 2012 det er en klog race, det er ikke sikkert tricks er nok !

ud og lav nogle spor med ham smiley

• #10   8. nov 2012 Han er avlet som familie hund, men han har sikkert nogen jagt gener gemt i sig.. Når mine forældre har ham med på camping, så både skider og tisser han.. Min mor er sygemeldt og går med for mange smerter, ellers ville hun gerne gøre det.. Jeg er i aktivering og har 2 heste og der kommer han med mig.. Min far arbejder døgndrift, han møder kl 04 morgen og er hjemme kl 19-19.30.. Jeg ville gerne gøre alt for at få ham renlig, men da jeg ikk har kørekort, så kan jeg ikk tage afsted med ham.. Da vi bor på landet og der er kun marker rundt om os og ingen skov i nærheden

• #12   8. nov 2012 Vi har agility ting her hjemme, som vi stiller op uden i haven.. Det gør vi med ham 3 gange i ugen

• #13   8. nov 2012 Hva dælen, det er da et forsøg værd.. Vil gøre mit bedste for at lokke mine forældre afsted med ham

Kommentér på:
3 årig hund, vil ikk blive renlig

Annonce