Så er min hund den der ''overfalder'' Så er min hund den der ''overfalder''
Godmorgen
Her for 10 minutter siden var jeg ude med hunden og havde godt spottet en pomeranian. Som der altid render rundt uden snor.
Denne hund er kendt for at være aggressiv og flyve i hovedet på andre hunde. Ejeren har flere gange fået skæld ud over den går uden snor.
Men i dag håber jeg at hund og ejer fik en lærestreg, jeg går med Chili i snoren og han får godt øje på den lille. Vi viser hensyn for min hund skal ikke angribes af den, så vi går uden om men alligevel bliver Chili overfaldet af den sagtens hund.
Den gør af Chili og jeg kan se på ham han bliver en smule usikker, men på et split sekund, tror han at det er leg, så han hopper op af den lille hund så den vælter, og piber med det samme selv om det på ingen måde var ret voldsomt.
Hunde ejeren skælder mig ud og siger at jeg skal til at få styr på min hund, nu hvor den overfalder andre hunde.
Jeg bliver sur og fortæller ham tag dog for fanden og få styr på din hund. Du ved jeres hund flyver i hovedet på andre hunde, det er så uansvarligt. Vælger så at gå inden jeg ville gå helt amok på ham
Heldigvis er der en dame som har set det hele hun er gode venner med bestyrelsen, så må man håbe de tager en snak med dem om hvad der skal ske med deres hund i fremtiden.
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.040
dec 2004
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 62 Svar: 235
hvis hans bryst kasse vokser mere, så kunne kan godt ligne en lille kamp hund
han er 16 uger og måler 35 cm rundt om brystet. Det ser bare forkert ud på alle måder
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 29 Svar: 209
Kan godt li du bare gik ud fra det var en muskelhund...
dec 2004
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 62 Svar: 235
Chili er bare en lille uskyldig dreng der aldrig kunne finde på at lave ballade
Eller noget!
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 29 Svar: 209
Så er min hund den der ''overfalder''