882 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Så er min hund den der ''overfalder'' Så er min hund den der ''overfalder''

Godmorgen

Her for 10 minutter siden var jeg ude med hunden og havde godt spottet en pomeranian. Som der altid render rundt uden snor.

Denne hund er kendt for at være aggressiv og flyve i hovedet på andre hunde. Ejeren har flere gange fået skæld ud over den går uden snor.

Men i dag håber jeg at hund og ejer fik en lærestreg, jeg går med Chili i snoren og han får godt øje på den lille. Vi viser hensyn for min hund skal ikke angribes af den, så vi går uden om men alligevel bliver Chili overfaldet af den sagtens hund.
Den gør af Chili og jeg kan se på ham han bliver en smule usikker, men på et split sekund, tror han at det er leg, så han hopper op af den lille hund så den vælter, og piber med det samme selv om det på ingen måde var ret voldsomt.

Hunde ejeren skælder mig ud og siger at jeg skal til at få styr på min hund, nu hvor den overfalder andre hunde.

Jeg bliver sur og fortæller ham tag dog for fanden og få styr på din hund. Du ved jeres hund flyver i hovedet på andre hunde, det er så uansvarligt. Vælger så at gå inden jeg ville gå helt amok på ham

Heldigvis er der en dame som har set det hele hun er gode venner med bestyrelsen, så må man håbe de tager en snak med dem om hvad der skal ske med deres hund i fremtiden.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Let rengøring 500 kr.
  • Toilet løber 3.400 kr.
  • Græsklipning 1.370 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Fjerne bed støbt i cement 4.200 kr.
  • Akkustikpaneler i entré 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er min hund den der ''overfalder''
Kommentér på:
Så er min hund den der ''overfalder''

Annonce