ved ikke hvad jeg skal gøre :(? {{forumTopicSubject}}
ja som overskriften lyder har jeg bare haft nogle rigtigt trælse ugen .... det startet med at vores hund nyser meget og hiver lidt efter luften så afsted til dok med ham og vi får afvide at han nok er lidt forkølet så vi får til medicin med hjem... ikke engang 14 dagen senere hoster han helt vildt men det er kun en nat det står på men afsted igen og vi får afvide han har kennelhoste... i 3 uger holder vi ham så isoleret og får afvide at nu må han godt være sammen med andre for når det han kun havde hosten en dag var det nok ikke kennelhoste... så er der gået godt 14 dage hvor alt er godt, men så i morges vender det 100 % han hiver efter luft han brækker sig en enkelt gang, og så gemmer han sig under sengen.... hvor han satdig hiver efter luft og så slikker han sig om munden og overalt på gulvet .. da jeg så enlig får ham ud godt efter en halv time med lokkende godbider og efter han har bidt mig (han var nok bange og utryg) kommer han ud og virker meget rolig ... ringer straks til dok igen og får afvide vi skal kommer der ned kl 3 hvor de har åben konsultation.. men nu er mit spørgsmål så hvad er det jeg skal sige der nede?? ved godt jeg skal fortælle hvad han har af symptomer men nu vil jeg gerne have en rask hun og ikke bare få afvide du skal give ham medicin i 14 dagen så skulle hav være rask ... jeg vil have de skal gøre noget ??? men hvad ??? er der nogle af jer der har prøvet lignede ??
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 189
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 161 Svar: 12.819
sep 2012
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 313
sep 2012
sep 2012