{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Tak for hjælpe HG {{forumTopicSubject}}

For noget tid siden bad jeg om jeres hjælp til at vælge Lankas afløser. Jeg ville egentlig have en ny nede fra Sri Lanka, men det kunne internatet dernede slet ikke overskue, så jeg begyndte at lede efter lige netop den racehund, der i størrelse, udseende og sind ville minde mest om min lille guldklump.

Jeg havde selv lidt kig på den australske kelpie, men var lidt bekymret over, hvor stor forskel der var på arbejds- og show-linierne, og over om jeg så ville kunne finde lige netop den "mellemting", som kunne svare til Lankas temperament, energiniveau og trænings-villighed.

Og så var det, at I herinde foreslog, at jeg skulle kigge på den pyrenæiske hyrdehund. Ret hurtigt besluttede jeg mig for den version med korthårshoved - og som I kan se på min profil, er jeg nu den lykkelige ejer af lille Pirit, som jeg hentede i Norge for præcis én uge siden.

Såååå ville bare sige tak for hjælpen. Det var ikke en race, jeg overhovedet havde kig på inden da - og jeg anede ikke, at den fandes med korthårshoved (jeg kan nemlig bedst lide racer, hvor man kan se deres udtryk)

TAK HG!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak for hjælpe HG
Kommentér på:
Tak for hjælpe HG

Annonce