{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

tihi kom igen imellem hund og ejer (elsker flexliner) {{forumTopicSubject}}

Der er desværre nogle individer af mennesker i den by jeg bor i, der har den holdning at en flexline skal bruges uden bremsen, dette gælder i hele byen og især i tæt befærdet områder er ideen om 7 m tynd snor da helt vildt god.
Dette kan nok godt være skrevet lidt ironisk, men i forstår vel situationen.
I dag mødte jeg igen endnu en af dem, med en hund der til fulde udnyttede sin frihed iblandt menneskerne og jeg kunne se flere der var nødt til både at træde over og udenom snoren, men ikke mig, jeg er træt af flexliner, og det hjælper tilsydenladne ikke noget at sige noget til disse mennesker, så når de ikke vil hører må de føle, så jeg satte farten op, med klapvognen, som var tom da jeg lige havde afleveret sønnen i børnehaven, og tada jeg fik lige snoren rigtigt foran klapvognen, så hund og menneske pludselig var nødt til at følge mig i mit tempo, jeg ved ikke lige hvem der så mest forvirret ud, men hund og ejers udtryk så ihvertfald priceless ud.
Ejeren var lidt koonfliktsky, så de første tre skridt hoppede hun bare sidelæns og hviskede hey, og så fik hun ellers sagt pænt at jeg var kørt ind i hendes snor og jeg stoppede.
Jeg prøvede at se lige så forvirret ud som det, imens jeg tilbageholdte et lille fnis og fik jamen du kan da ikke forvente at jeg kunne se den snor midt i myldret.
Ejeren havde ikke så meget at sige, jeg håber det var fordi hun tænkte lidt over tingene, imens hun kravlede over klapvognen og over til sin hund.
Nej hvor kan jeg altså bare morer mig med at få ram på den slags hundeejere på den måde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tihi kom igen imellem hund og ejer (elsker flexliner)
Kommentér på:
tihi kom igen imellem hund og ejer (elsker flexliner)

Annonce