{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.435 visninger | Oprettet:

min chihuahua blev kun 10 uger {{forumTopicSubject}}

Hun blev syg 1 1/2 uge efter jeg have hentet hende
hun blev pludeselig syg efter at hun havde sovet hun var helt slap og kunne ikke stå på benene så jeg kontaktede dyrelægen med det samme og hun blev kigget på og de mente det hun havde forstoppelse så hun fik noget parafinolie og noget smertestilledene
men dagen efter lille smukke måtte jeg ringe igen hun have tjære afføring og dyrelægen sagde jeg skulle vente og se om det ikke blev normalt til dagen efter men nej min lille smukke prinsesse havde det meget dårlig så jeg valgte at ringe til en anden dyrelæge som sagde jeg skulle komme med det samme hun fik taget røgten som viste at hun ikke havde forstoppelse men meget luft i tarmen så hun fik kontrast så de kunne se hvad der var galt og kontrastvæsken kunne ikke passere så de måtte give noget for at fortynde efter 4 timer bygynder den først at blive tømt men man finder igenting hverken fremmedlegeme eller noget anndet dagen efter var hun død så hun blev opdukseret så jeg kunne finde ud af hvad hun fejlede men de kunne ikke finde dødsårsagen men de fandt at hunde havde spiserørsudvigelse og stor slap mavesæk.
så kommer spørgsmålet opdrætter mener ikke hun skal give mig pengene tilbage når det hun døde af ikke var medfødt men hun havde jo defkter så jeg mener at det burde hun hvad mener i om det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min chihuahua blev kun 10 uger
Kommentér på:
min chihuahua blev kun 10 uger

Annonce