{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Min amr. Bulldogs øje {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har en amerikansk bulldog der hedder Rocky.
Og her de sidste par dage er hans ene øje begyndt at hænge rigtig meget (mere end normalt). Det nederste del af øjet..

Det er sket før og vi har været ved dyrlæge med det og han får nogle øjendråber som skal holde hans øje fugtigt.Og grunden til hans øje hænger er fordi den hinde som kører over øjet når han lukker sit øje, den trækker sig ikke helt på plads igen når han så åbner øjet igen. . Så det er ikke for at søge "dyrlæge-råd" at jeg laver dette indlæg..

Men mit spørgsmål er om der er andre der har oplevet det med deres hunde..?
Og om det er noget jeres hunde har kunnet leve med i mange år ?
eller aflivede i hunden fordi det aldrig forsvandt.?

Vi kan se og mærke det påvirker ham meget da han ikke rigtig gider lave andet end at sove ude i baggangen. Men når øjet så bliver "normalt" igen er han sig selv 100 %.. men vi kan stille mærke at han er mere den hund der er påvirket af øjet end han er den "normale" hund.
Så det bekymre os jo en del..

Det skal lige siges han er 6½ år gammel og har allergi og har haft det siden han var 1 år gammelt. han har både fået pillekure og sprøjtekore mod allergien så vores dyrlæge har allerede sagt at alt over 6 år ville være noget vi skulle tage som en gave. Og det gør vi bestemt også..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min amr. Bulldogs øje
Kommentér på:
Min amr. Bulldogs øje

Annonce