723 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

min hun prutter min hun prutter

vores schæfer tæve er mu 6 år og er de sidste mdr begyndt at prutte meget ,de lugter og er med meget lyd ,det har hun aldrig gjort,vi fordre fish4 dog og har os prøvet med taste of wild og det gør ingen forskel .spurgte vores dyrlæge og hun siger det er forsi hun er ved at blive gammel.er det rigtigt

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hun prutter
  • #1   16. nov 2012 Fnis - min hund er 12 uger, og han prutter også langt væk!! smiley
    MEN det gør du vel også selv engang i mellem ? med lyd og lugt smiley GG*

• #3   16. nov 2012 nej hun får kun tørkost ,det der undrer mig er at det først kommer nu og er så meget.

• #5   17. nov 2012 Min hund er 5 måneder og han slår også en masse prutter. Nogle gang med lyd, og andre gange med lugt! smiley

• Pia m
    Pia m Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 104
    #7   18. nov 2012 det er skide træls,og det lugter bare. min egen schæfer har også gjort det. han får noget tørfoder fra henne pet med fisk og det har hjulpet. ingen prutter mere,obs foderet lugter rigtig meget af fisk, så man skal huske og lukke posen godt, god bedring med vovse.

Kommentér på:
min hun prutter

Annonce