Brøndby dag 2. {{forumTopicSubject}}
Aldrig har jeg oplevet noget lignende...
De røde bånd, havde dommer Michael fra england nok glemt der hjemme... Ellers var han nok farveblind, og gav ud fra de andre bunker....
Ikk nok med det regnede, og min mor og jeg var mødt op i sommertøj, og der var 48 hunde før oz, så fik Rambo en anden plads... Øhh,,, det er ALDRIG prøvet før... Jeg kunne forstå hvis han fik en anden-3 vinder men en anden plads??? Det var lidt som om dommer Michael var træt af regnen, og straffede oz bulldogs-ejere.... Jeg så ikk mange røde bånd i hvert fald... Kun få, og må sige stort tillykke til dem...
---Også oplevede jeg lige at der pludselig stod en ekstra hund i vores klasse, som IKKE stod i kataloget,,, øhhh, hva sker der for dem?
Så skal det lige siges, der står 13 positive ord på udtalsen, øhh 13 ord?!! Han har sgu haft travlt!!!!!!!
Jeg takker for idag, og håber på en ordenlig dommer imorgen...
apr 2005
Følger: 127 Følgere: 127 Hunde: 4 Emner: 408 Svar: 3.946
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 66 Svar: 1.915
Jeg var også afsted idag, som gik følgende.
Nasty 1præmie og 3.vinder m.SL og Devil i mellemklassen røg direkte ud med et båt bånd 2.præmie.
vores dommer var fra Finland. Devil har heller aldrig før fået en 2.præmie
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 66 Svar: 1.915
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Kom igen, det er kun at håbe at det var en engangs-foreteelse.
Held og lykke i morgen.
Gitte og Baloo
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
Fik en super kritik:
Trevlig tik med vackert hoved og udtryk. Bra hals. Veludviklet krop. Normale vinkler. Gode benstammer. Vacker pels og bra bevægelser.
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.576
Jeg var da meget tilfreds med vores Dommer selvom jeg ikke fik lige så meget medvind som i går, men dommeren idag var nok ikke så pigeglad som ham igår he he...
Athene blev 1.præmie og 2 vinder egnet til certifikat og blev nr 3 i klassen / gruppen ( hvad hedder det??? ) hun fik gult bånd tilsidst. Og dommeren var ikke særlig begejstret for hende ( men han skrev da lidt mere end 13 ord tror jeg...), men det skal jo ses i forhold til de andre i racen og de er nogle dejlige nogle så jeg er glad for vi alle har fået lidt!
/ Trine
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
dec 2004
Følger: 97 Følgere: 98 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 417
Men husk: En rigtig hund med respekt for sig selv får på et tidspunkt et blåt bånd.
Keep on smiling - det bliver forhåbentlgt bedre i morgen ;o)
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
Havde slet ikke tid til at sige ordentlig hej - men det får jeg i morgen!
Søster Lystig - håber at se dig i morgen - jeg er i ring 6!
Brøndby dag 2.