{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Brøndby dag 2. {{forumTopicSubject}}

Aldrig har jeg oplevet noget lignende...

De røde bånd, havde dommer Michael fra england nok glemt der hjemme... Ellers var han nok farveblind, og gav ud fra de andre bunker....
Ikk nok med det regnede, og min mor og jeg var mødt op i sommertøj, og der var 48 hunde før oz, så fik Rambo en anden plads... Øhh,,, det er ALDRIG prøvet før... Jeg kunne forstå hvis han fik en anden-3 vinder men en anden plads??? Det var lidt som om dommer Michael var træt af regnen, og straffede oz bulldogs-ejere.... Jeg så ikk mange røde bånd i hvert fald... Kun få, og må sige stort tillykke til dem...

---Også oplevede jeg lige at der pludselig stod en ekstra hund i vores klasse, som IKKE stod i kataloget,,, øhhh, hva sker der for dem?

Så skal det lige siges, der står 13 positive ord på udtalsen, øhh 13 ord?!! Han har sgu haft travlt!!!!!!!

Jeg takker for idag, og håber på en ordenlig dommer imorgen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brøndby dag 2.
  • #1   28. jul 2006 Du er vist ikke den eneste der er utilfreds. Kan forstå der er flere herinde fra, dr syntes dommerne er nogle klythoveder...

• #2   28. jul 2006 Nej han var ikke den eneste der havde glemt de røde bånd derhjemme.
    Jeg var også afsted idag, som gik følgende.
    Nasty 1præmie og 3.vinder m.SL og Devil i mellemklassen røg direkte ud med et båt bånd 2.præmie.
    vores dommer var fra Finland. Devil har heller aldrig før fået en 2.præmie

• #3   28. jul 2006 båt= blåt

• #4   28. jul 2006 Tro mig, man bliver noget chokeret når man får sådan en forskrækkelse. Det har jeg prøvet, endda med en 3. præmie - føj det gør ondt, men det er jo øjnene der ser, som laver bedømmelsen. Så husk at hun stadigvæk er den smukkeste hund i verden - det glemmer jeg aldrig, når det ikke så godt for Baloo.

Kom igen, det er kun at håbe at det var en engangs-foreteelse.

Held og lykke i morgen.

Gitte og Baloo

• #5   28. jul 2006 Nelly fik en 1. pr, 2. vinder med CK - men blev ikke placeret i bedste tæve

Fik en super kritik:
    Trevlig tik med vackert hoved og udtryk. Bra hals. Veludviklet krop. Normale vinkler. Gode benstammer. Vacker pels og bra bevægelser.

• #6   28. jul 2006 Mark jeg tror jeg så IZO da i var på vej ind og så var i væk igen... Sikke et dårligt vejr jeg fik så bonus da min bil var punkteret på forhjulet og hvilken forstand har jeg da på biler heldigvis kom Falck og hjalp mig.

Jeg var da meget tilfreds med vores Dommer selvom jeg ikke fik lige så meget medvind som i går, men dommeren idag var nok ikke så pigeglad som ham igår he he...
    Athene blev 1.præmie og 2 vinder egnet til certifikat og blev nr 3 i klassen / gruppen ( hvad hedder det??? ) hun fik gult bånd tilsidst. Og dommeren var ikke særlig begejstret for hende ( men han skrev da lidt mere end 13 ord tror jeg...), men det skal jo ses i forhold til de andre i racen og de er nogle dejlige nogle så jeg er glad for vi alle har fået lidt!

/ Trine

• #7   28. jul 2006 Ej... nu bliver jeg helt bekymret for i morgen...

• #8   28. jul 2006 Ja jubiii vi er også med i klubben.. Kenzo fik også 2 pr. :o(( Øv øv

Men husk: En rigtig hund med respekt for sig selv får på et tidspunkt et blåt bånd.

Keep on smiling - det bliver forhåbentlgt bedre i morgen ;o)

• #9   28. jul 2006 Ihh - hvordan kunne Kenzo få et blåt bånd??

Havde slet ikke tid til at sige ordentlig hej - men det får jeg i morgen!

Søster Lystig - håber at se dig i morgen - jeg er i ring 6!

Kommentér på:
Brøndby dag 2.

Annonce