at være inkonsekvent {{forumTopicSubject}}
Tror jeg nok jeg er af og til
.
Min mops må være overalt.
UNDTAGEN,i min fine gl.maghonisofa med hestehårsbetræk,og så i min dejlige kurvestol ,som står i kanappen,fyldt med puder og tæpper,der hvor jeg ser tv.,og følger med i livet i parken.,(som en anden sladdertante),og læser bøger.
MEN,jeg har de sidste dage,ordnet lidt regnskab,på computeren,læst mail,og været her på h.g.Så,mopsen har nok kedet sig.
Så,lige før,hoppede han op i "hestehårsbetrækket",fy-sagde jeg,ned.jo-og så hoppede han trevent ned.
Men lige nu,ligger han så i kurvestolen.Fy-sagde jeg så.Men jeg må indrømme at da,jeg kiggede ind i hans ene store "bedrøvede øje",og jeg kiggede på hans rynker omkring munden,som,jeg personligt tror han kan gøre større,for at gøre indtryk på mig,og så hans krøllehale der dovent langsomt vifter lidt,ja- så kan jeg sgu`ikke stå for fyren,så han får lov at blive.
Så må jeg jo sidde på gulvet for at se tv.
Det er vel inkonsekvens i første grad,"and so what".
Det er jo ham og mig der bestemmer her
vibeke Verners "oppasser".
p.s.MEN med "hestehårsbetrækket" er jeg virkelig "streng"
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.007
Mine må være over det hele :b Jeg kan ikke nænne at smide dem ned. Og de genere ikke :b
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 927
Det er gammelt,gammelt betræk lavet af sort HESTEHÅR.Skal man har et hestehårsbetræk i dag,tror ikke det "fås",så vil det koste en bondegård.
Det er MEGET stærkt.Du kan på div.museer for gl.møbler se,hestehårsbetrukne,stole og sofaer.
MEN-som jeg skrev,min mops må være overalt Det er faktisk i realiteten,KUN den gl.sofa hvor der er forbud.
Jeg føler mig ikke som en "hundemishandler",ved det forbud.
Hav en god søndag
hilsen
vibeke.
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 940 Hunde: 8 Emner: 354 Svar: 8.061
jan 2008
Ja-det er faktisk min sofa den der.
Med en undtagelse,min er ikke til salg.Og min er lige af lidt ældre dato
Betrækket er lidt slidt,og det har ikke mønster som den viste sofa..
tak for billedet
hilsen
vibeke
jan 2008
tak for din ros.
Men det er absolut IKKE en sofa man hygger sig i.Man skal sidde ret op og ned,og være "fin".Så,det er kun en "udstillingsgenstand".
Fortsat god søndag.
Nu har mopsen endelig bevæget sig ned fra kurvestolen,så er det tid til gåtur i regnen.
Og det hader han,MEN han skal,med regnslag og DET hader han også
hæ-hæ
vibeke,som elsker sin tyran Verner
jan 2008
ja-det er netop det.Jeg kan have mopsen med alle steder,og alle nyder ham.
Men,selvom de synes han er dejlig,kan jeg god forstå,at besøget har nogen sofa/senge begrænsninger.
Det samme har jeg,når div.vovser besøger os.
Ikke i "hestehåret",ikke i kurvestolen,og KUN i sofaen,NÅR der er lagt tæppe over.
Og sådan er det.
hilsen
vibeke
jan 2008
ja-hvilken hund har ikke det.
Nå-nu skal mopsen op i sofaen,og se mig spise aftensmad,og se matador.
Han har fået mad så "hatten passer",halvdelen af min engelske bøf.
hav en god aften
vibeke
at være inkonsekvent