min hund gør HELE tiden! af alt og ingenting hjælp til at stoppe det min hund gør HELE tiden! af alt og ingenting hjælp til at stoppe det
hej alle hunde elskere!
jeg har en lille 1års dansk-svensk gårdhunds blaning
vi har et lille problem... han gør heeeeeeeeeele tiden! når vi er ude og gå og i hjemmet jeg aner ikke hvordan jeg skal stoppe det? det vi bruger nu er at prøve at distrahere ham med godbider men det hjælper ikke, jeg prøver at skælde ham ud men han kigger bare på mig og bliver ved med at gø... vi har prøvet alt næsten undtagen speciele halsbånd men ved ikke om det er en god idé?
HJÆÆÆÆLP
mvh // jacqueline med lille Delle
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 2.728
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.314
Selv min vaps har lært at når jeg siger nej til gøen så er det nul mere gøen.
Hun gør så til gengæld når hun leger udenfor og det får hun skisme lov til...
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
I skal knytte bånd på en måde, så hunden altid vil foretrække at lave noget sjovt med Jer i stedet for at fare ud.
Dette vil hjælpe uanset årsagen til hundens udfarenhed.
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.314
For hun er da en blanding af en ekstrem gøende hund, og hun ved siger jeg nej eller aa så er det slut, men hun har nu ikke rigtig gøet af andre hunde eller mennesker.
Men kan gø når hun hilser på nye hunde eller er fri og spæner rundt med Tøsen...
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 396
Jeg frygter lidt han skal begynde at gø så jeg er igang med nej-kommandoen og prøver at distrahere ham når der er noget.
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 4 Emner: 3 Svar: 249
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 45 Svar: 677
Jeg siger et meget bestemt nej til hende, og med det samme hun er stille roser jeg hende til skyerne (og med en lækker godbid)
Dette har faktisk hjulpet rigtig meget!
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 8
min hund gør HELE tiden! af alt og ingenting hjælp til at stoppe det