6.995 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

min hund gør HELE tiden! af alt og ingenting hjælp til at stoppe det min hund gør HELE tiden! af alt og ingenting hjælp til at stoppe det

hej alle hunde elskere!

jeg har en lille 1års dansk-svensk gårdhunds blaning
vi har et lille problem... han gør heeeeeeeeeele tiden! når vi er ude og gå og i hjemmet jeg aner ikke hvordan jeg skal stoppe det? det vi bruger nu er at prøve at distrahere ham med godbider men det hjælper ikke, jeg prøver at skælde ham ud men han kigger bare på mig og bliver ved med at gø... vi har prøvet alt næsten undtagen speciele halsbånd men ved ikke om det er en god idé?

HJÆÆÆÆLP

mvh // jacqueline med lille Delle

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hund gør HELE tiden! af alt og ingenting hjælp til at stoppe det
  • #1   22. nov 2012 Tror bare i skal finde noget som er bedre til at få hans opmærksomhed. Som mega lækker guffer eller et pivdyr.. Min kan se komandoen og så kigger hun på mig.. Ellers bruger jeg shiiiiis . For bruger jeg nej eller hold mund, gør hun mere.

• #2   22. nov 2012 Det er nemmest at lære den NEJ kommandoen.
    Selv min vaps har lært at når jeg siger nej til gøen så er det nul mere gøen.
    Hun gør så til gengæld når hun leger udenfor og det får hun skisme lov til... smiley

• #3   22. nov 2012 Hunden skal vælge Jer til og alt det andet fra. Og det betyder, at I skal sætte voldsomt ind på samværskontoen.
    I skal knytte bånd på en måde, så hunden altid vil foretrække at lave noget sjovt med Jer i stedet for at fare ud.

Dette vil hjælpe uanset årsagen til hundens udfarenhed.

• #4   22. nov 2012 Ch måske det jeg har gjort rigtigt med Foxie,
    For hun er da en blanding af en ekstrem gøende hund, og hun ved siger jeg nej eller aa så er det slut, men hun har nu ikke rigtig gøet af andre hunde eller mennesker.
    Men kan gø når hun hilser på nye hunde eller er fri og spæner rundt med Tøsen... smiley

• #5   22. nov 2012 Har også en DSG, han er dog ikke så gammel endnu. Han gø'er kun når han ser folk ude på gangen, hvis han selv er derude også gø'er han når min far kommer ind af døren, men han har ikke gjort det endnu når andre er kommet ind. Han kan godt finde på at knurre hvis han hører noget, men han stopper forholdsvis hurtigt igen.

Jeg frygter lidt han skal begynde at gø så jeg er igang med nej-kommandoen og prøver at distrahere ham når der er noget. smiley

• #6   22. nov 2012 Du skriver HELE tiden. Gør han også når han sover og spiser?

• #7   22. nov 2012 Min Dina har det osse med at gø ved de mindste lyde, og når der kommer nogle imod hende når vi går tur.
    Jeg siger et meget bestemt nej til hende, og med det samme hun er stille roser jeg hende til skyerne (og med en lækker godbid)
    Dette har faktisk hjulpet rigtig meget!

• #8   22. nov 2012 Pia j Hehe nej men når vi går tur og når folk kommer ind af vores hoveddør eller når folk har hatte, solbriller, en paraply, balloner, bæreposer og bare når vi går ture hvis der kommer hunde eller personer gående forand mig eller over på den anden side af vejen gør han.... Lige fra da jeg fik ham som 8ugers har jeg altid lagt mig fast når jeg siger nej... Det skal lige siges at han er en lidt sky hund og lidt reserveret

Kommentér på:
min hund gør HELE tiden! af alt og ingenting hjælp til at stoppe det

Annonce