{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Sundhedsbog - Dyrlægen {{forumTopicSubject}}

Nu man har de her sundhedsbøger, er det så ikke meget normalt når man kommer med hunden til sundhedsundersøgelse - vacc. at der bliver hakket af hvad der er blevet tjekket, skrevet vægt og andet hvis der er nogen bemærkninger?
Eller er det kun normalt at der kommer klistermærker (fra vacc.) også en underskrift med en dato?
Skriver jeres dyrlæge noget ud over en underskrift ved vacc. i sundhedsbogen?


Kommentarer på:  Sundhedsbog - Dyrlægen
  • #3   26. nov 2012 Dinas dyrlæge krydser altid af, og skriver små bemærkninger ud for.

  • #4   26. nov 2012 Det er forskelligt fra dyrlæge til dyrlæge. Ellers må du bede om det, hvis du gerne vil have det gjort sådan :o)

  • #5   26. nov 2012 Vores dyrlæge krydser af og sætter mærket fra vaccinen ind i bogen.

  • #6   26. nov 2012 Her bliver der afkrydset, skrevet vægt, evt. skrevet bemærkning(er) og vaccine mærkatet sat ind i sundhedsbogen

  • #7   26. nov 2012 Vores dyrlæge krydser af, hvis vi husker ham på det. Gør vi ikke det, så får vi bare mærkaterne fra vaccinerne i sundhedsbogen + en underskrift med dato smiley

  • #8   26. nov 2012 hvad skal du endlig med sundhedsbogen ....ud over at du kan sætte mærker i fra vaccmed mer ....vi bruger kun ders pas .

    har prøvet og få en bog hvor dyrlægen bare havde skrevet flere store løgne i den ....vors ny hvalp var totalt ok ........men det passe bare ikke den var født med flere fejl .......og vors ejen dyrllæge sage hvad skal i endlig med den .....når i har pas til mærker fra vacc.... du må aldrig stole på hvad der står i de bøger kun klistmærker .


  • #9   26. nov 2012 Mange Tak til jer der har svaret :o) Jeg vil jo mene at det gør man for hvorfor ellers havde bogen sådanne ikk ;o)

    Juleglæde til Rotterne hehehe havde ikke glemt det, skulle bare lige fange dig på det rette øjeblik ;oP


  • #10   26. nov 2012 :oD
    Skulle jo bare lige over min dag, så kan jeg godt være med på julehalløj ;o) De er allerede begyndt at sætte julesagerne ned i Jysk, så fik bl.a. lidt diode træer og kæder :o)


  • #11   26. nov 2012 Aha sådan et har vi også, dvs. tror faktisk vi har 2 ;o) sødt lille tog ;o)

    Fik jo købt 3 fede krukker i sommers på knald tilbud (halv pris) så ville gerne havde noget lys sjov i dem, købte 2 træer og 2 lyskæder, lydkædet til et hjemmelavet ståltråds juletræ der kan komme i sådan potte.

    Og risengrød den 23? får vi altid ;o) julemad er guf ;o)


  • #12   26. nov 2012 Hehe det er nu også godt ;o) Tillykke med den dag, krydser for alt går godt ;o)

    Fik lige lavet et billede, så du kunne se sådan krukke, har altid ønsket mig noget i den stil, men synes de var for dyre til normalprisen ;o)



    profilbillede
  • #13   26. nov 2012 Yep de er fede! nu mangler det bare gemalen får sandblæst hytten så vi kan vandskure så vil de pynte mere end nu hehe
    Den der var med den mindste beplantning, havde store hvide krysantemum i de andre 2, så godt ud :o)
    Det ser også godt ud med et eller andet opstammet, men er det ikke tit sådan noget 1 årlig noget? finder det ikke så morsomt at købe noget der ikke kommer igen ;o)


  • #14   27. nov 2012 Ved jeg ikke lige om de kan, ved den gamle har en kunstig en med lys i en krukke lol og at hun ellers "isolere" nogle af deres store krukker..... kan rigtig godt lide dem, de er bare lidt "peberet" i indkøb synes jeg...

    For ikke så længe siden så jeg sådan et buskbom træ, klippet som et juletræ, overvejede at købe et, men nu har de ikke flere i A-Z (Bilka).

    Nu du skriver dekorationer, så har jeg vist glemt noget herinde som jeg så den anden dag ;oP

    Opstammet? det har jeg ikke set før, de må jo så være endnu dyre end de andre tænker jeg? ;o)


  • #15   27. nov 2012 Gør jeg også, så lige pludselig bliver jeg jo nok nød til at købe nogen ;o) sig endelig til hvis du ser nogen på tilbud ;o)
    Det er jo de runde der er pebret, men hvad om man køber nogen af dem der ikke ser runde ud, det er vel bare et spørgsmål om at klippe dem runde så ikk?
    Vokser de Meget langsomt? findes der flere varianter af dem (hvor store de kan blive)?


  • #16   27. nov 2012 Nice med de tip i tilfælde at vi får fat i nogen en dag :o)

    ooooh altså du må skisme da vise et billede af den i traktordækket, bliver helt nysgerrig nu ;oP


  • #17   27. nov 2012 hehe Takker ;o) ser jeg frem til at se :o)

  • #18   27. nov 2012 Aj, den ser da nice ud! ligner den jeg ville havde købt en dag, for at smide net på den om vinteren, så naboen kan se på et "juletræ" gider ikke havde et rigtigt et hehe har jo det kæmpe store grandtræ i haven, det må være rigeligt mht. grandnåle ;oP
    Hvor meget vokser de hvis man sørger for at klippe dem i form jævnligt? og har den virkelig været sådan en lille grim "dusk" engang?
    Ligner dem før jer har haft bed, men det har du fået ødelagt ser jeg lol


  • #19   27. nov 2012 Okay, jeg så en på ca 80 cm til 250,- avs så skulle jeg nok ikke havde haft tænkt :o/

    Jamen du ER altså en ond hundemor, dræber bamsen for at lave kurv, snupper igen legetøjet (dækket) for at ramme en dum buskbom ind, kan godt følge hundene hvis de en dag pakker kufferten ;oP

    Oh ligner ellers de sådan er oven på hinanden også bed oppe?


  • #20   27. nov 2012 Kunne blive et fint bed på den skrant ;o)

  • #21   27. nov 2012 Har kigget de sidste 2 gange vi har været deroppe, men ingen at se :o/

    Ja ting tager den tid ting tager ;o) og endnu længere tid hvis det er ens gemal der skal lave det lol *host*

    Håber det pludselig bliver lavet færdigt, tror det vil se rigtig godt ud sådan som du beskriver det :o) Jeg synes det er nemmest at holde Rhododendron bed, meget lidt jeg skal kigge til det ;o)


Kommentér på:
Sundhedsbog - Dyrlægen

Annonce