{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.110 visninger | Oprettet:

Ingen grund til at have hund. {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder og kigger på kenneler ..

ved en af dem står at de kun sælger til folk der går hjemme ..

for mit vedkommende er vovse da hjemme når jeg er i skole, men burde jeg så ikke have hund?

Vi køber vel alle en hund for vores egen skyld og vi kan jo ikke styre hvornår livet ændrer sig, så burde vovse vel i realiteten have et nyt hjem, hvis den hjemmegående pludselig får et job?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen grund til at have hund.
  • #1   10. dec 2012 man kan vel godt være hjemmegående på fuld tid så at sige - Og også vide at man vil være det i mange år frem.
    Selv valgte "husmødre" og førtidspensionister f.eks smiley

• #2   10. dec 2012 Så kigger du jo bare efter hund hos en anden kennel... smiley

Kennelen bestemmer jo selv hvem de vil sælge til omend jeg formoder det ikkeer nemt at finde gode hjem hvis et af kravene er, at man skal gåhjemme smiley

• #3   10. dec 2012 Det jeg ikke forstår er at det automatisk er et bedre hundeliv og hvad argumenterne er for det .. smiley

• #4   10. dec 2012 Monica:
    Nu behøver man jo heller ikke forstå alting.. ;D

Måske opdrætter mener at racen er svær at træne til at være alene hjemme og mener den er dispoberet for separationsangst...
    Hvilken race er der tale om?

• #5   10. dec 2012 jaja, det er klart. men det er jo ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel?

Hvis ejer går hjemme, vovse bliver bare lukket ud i haven også skal den ellers være stille og rolig hele dagen..

eller ejer er væk 5-8 timer om dagen, også handler resten af dagen altså om hunden, med en god gåtur, træning og nus..

• #6   10. dec 2012 Lise

Det kan godt være jeg bare føler mig ramt smiley
    Vi snakker om fransk bulldog, som er en selskabsrace ja. men alle med selskabsracer kan jo ikke gå hjemme. smiley

• #7   10. dec 2012 hehe har hørt et par gange at har man mops så skal man ikke være væk i mere end 4 timer da alt over det er mishandling , fordi det er en race der er så afhængig af menneskelig kontakt...

jeg er mishandler, for Zoe er til tider hjemme 9 timer alene hvis ja , det ikke lige passer sammen på andre måder - og jeg har ærlig talt ingen kvaler ved det - hun sover alligevel og kender ikke forskel på 6 eller 9 timer smiley

• #8   10. dec 2012 Jeg synes virkelig det er noget fis :D.. Man kan jo ikke sidestille hele sit liv for vovsens skyld, man vil jo altid skulle et eller andet ..

Så vil jeg da hellere at h*n er van til at være alene hjemme, i stedet for at gå fra den en gang om måneden måske ..

• #9   10. dec 2012 hehe jeg brugte det første år KONSTANT med Zoe, dvs hun var aldrig alene fordi der ikke var behov for det.
    også kom tiden hvor jeg rent faktisk fik behov for det, og jeg frygtede at min "fejl" med ikke at lære hende det før ville blive til et mega problem - specielt fordi hun virkelig er MIN hund smiley
    Men det var simpelthen så nemt - thank god smiley - men det kunne ligeså godt have været en måned lang kamp for at lære hende det *G*

• #10   10. dec 2012 Så det jo ingen sag, hvis hun bare var et natur talent :b

• #11   10. dec 2012 hehe nej det var "a little to easy" smiley jeg lærte ikke meget af det - haha

• #12   10. dec 2012 Jeg har det så modsat F&Z jeg har gået hjemme i al den tid ( 16mdr) vi har haft ham og jeg frygter når den dag snart kommer hvor han skal være alene 8 tim, ja vi har trænet men er aldrig nået længere end ca 2 tim.
    For at svar på dit spørgsmål TS, opdrætter må jo sælge til hvem de vil, men jeg mener ikke at man er bede hundeejer fordi man går hjemme, har hus og have eller de andre krav du kan møde fra forskellige opdrættere, så jeg ville finde en opdrætter der passer til dine krav. Held og Lykke

• #13   10. dec 2012 det var slet ikke en opdrætter jeg ville købe fra, da sundhedstjekkende ikke levede op til hvad jeg ønsker, nok også en af grundene til at jeg synes dennes krav var helt ude i hampen..

Altså at de ikke selv laver et ordentligt forarbejde, for derefter at have temmelig høje krav til ejer smiley

Kommentér på:
Ingen grund til at have hund.

Annonce