7.772 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Idéer til "hundeværelse" Idéer til "hundeværelse"

Hej HG! smiley

Min kæreste og jeg er så heldige at vi skal flytte til en 5-værelses lejlighed, men eftersom vi ikke ANER hvad vi skal bruge så meget plads til, tænkte vi på at lave et "hundeværelse", men hvad pokker skal vi sætte derind andet end nogle lækre hundesenge + legetøj? Kender i nogle sider med "hunde-indretning"? Eller har i andre sjove idéer til ting man kunne putte derind? smiley

/C

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Idéer til "hundeværelse"
  • #1   12. dec 2012 Søger for en radio til musik, knager til deres snor halsbånd, hylder til det de ha vundet eller sjove billeder smiley en eller flere kasser med legetøj

• #2   12. dec 2012 Uhh god idé med kasser!! smiley

• #3   12. dec 2012 Vil hunden gerne ligge i et andet rum end i er i og sove? For ellers er det nok spildt at sætte en kurv der ind. Men så kunne det jo være et værelse til alle de ting Ansofie K siger. Og måske et skab eller skuffer til foder og godbidder og sådan nogle ting.

• #4   12. dec 2012 Altså hun har intet imod at sove andre steder end os, hun sover for det meste i stuen, og hun kan godt lide at have et "helle" hvor hun kan have fred og ro og bare slappe af smiley

Men ja et form for skab var en god idé smiley Til foder, godbidder osv måske ^^

• #5   12. dec 2012 Jeg lavede sådan en her til et vennepars 2 border collier som har deres eget drengeværelse smiley

profilbillede
  • #6   12. dec 2012 og her er den taget i brug

profilbillede
  • #7   12. dec 2012 nå nu ver jeg lige inde og kigge og kan se det ikke er en langhåret hund i har , for ellers ville et grooming bord, eller hvad det hedder, være oplagt smiley

• #8   12. dec 2012 Hulebjørnen, -for pokker hvor er den seng fed! smiley

• #9   12. dec 2012 Er du vimmer en flot seng,dine hunde har,Hulebjørn smiley
    Lytter lige med på tråden,skal nemlig også flytte - fra en 2 v. lejl. på 70 kvm til et hus på 145 kvm og får derfor også masser af plads smiley

• #11   12. dec 2012 Wow hulebjørnen !!!! Det er da skillz !!! smiley

Ang. hundeværelse så måske noget huleværk, eller en stor sack it hundepude?
    Et "slumretæppe" måske?

Eller Kong wobler med godbidder i og snack bolde/terninger.

• #13   13. dec 2012 Virkelig cool seng! Kunne være så fedt at have enten en seng eller en slags sofa til hende smiley

• #14   13. dec 2012 Hvor er det bare en super fed seng!!! Fantastisk godt lavet smiley

• #15   13. dec 2012 Tusind tak for rosen allesammen smiley Jeg havde det også bare rigtig sjovt med at lave den smiley
    Og grunden til at jeg satte billedet ind var også at jeg synes, at hvis man endelig skal lave et hundeværelse, så kan man jo godt lave det totalt i hundetema, men alligevel lidt ligesom et børne/teenageværelse smiley

De 2 bordere her både sover der om natten og bruger værelset til at være alene hjemme i smiley

• #16   13. dec 2012 Vi har brugt vores ekstra værelse til gæsteværelse med en enkeltmands madras derinde, dog kom der hurtigt hundebilleder derind, hundesparegris, og snor og alt andet tilbehør og ja nu når cutler er alene hjemme, sover han i gæstesengen. Så det er vores hundeværelse smiley

• #17   13. dec 2012 Hvor er den fed Hulebjørn! smiley Virkelig godt håndværk, og super idé.

Hvis I går all in, kan I lave diverse huler, eller andet sjovt (såsom Hulebjørns seng) hvor de kan klatre op, gå langs vægene til vindueskarmen osv.. Alt kan bygges i træ, porebeton (eller hvad det nu hedder og andet godt. Kun fantasien sætter grænser, hvis I virkelig, virkelig vil gå all in. Bare tænk "extreme home makeover" - dog edition smiley

• #18   13. dec 2012 hulebjørnen : ej hvor er den altså fed smiley ville da så gerne ha sådan en dog i lidt mindre smiley har jo chihuahua

• #19   13. dec 2012 TS, hvad skal værelset bruges til - er det kun hundene der skal bruge det eller skal i også selv opholde jer derinde?

Jeg kender en, der har en hel del berner sennenhunde, 6-8 stk. de har et kæmpe opholdsrum/afslapningrum,som de er meget i sammen med hundene. Flydesofaer til 2- og 4benede, tv, pc'er, et par trappe/balanceting, store kasser med legetøj, trimmebord, en stor reol med plads til alle hundetingene. Store flotte bernerbilleder på væggene etc.

På den måde holder de hundene lidt ude af deres "pæne" stue, som faktisk aldrig bruges, griner - kun når der er gæster, som ikke er hundemennesker.

• #21   13. dec 2012 Du skal da have en seng derind, så du kan sove derinde sammen med hundi smiley Det ser da max hyggeligt ud smiley

profilbillede
  • #22   13. dec 2012 Så er der plads til pokaler og andet godt på reolen smiley

profilbillede
  • #23   13. dec 2012 En anden version af hulebjørnens seng

profilbillede
  • #24   13. dec 2012 Den er da sindssyg sej den køjeseng smiley Hvad koster den ?

• #25   13. dec 2012 Aner det desværre ikke.. Jeg lavede bare en googlesøgning på billeder... Tror jeg skrev 'dog bed Extreme' eller 'dog bed luxury' smiley synes bare den var super fed smiley
    Men ville nu personligt hellere have din model, den er sødere smiley

• #26   13. dec 2012 Ja det er jo 2 ting i samme kategori men alligevel med en verden til forskel smiley kan godt li' sådan nogle specielle og unikke ting som ingen andre har smiley

Hov, er jeres heldige hund vild med at køre bil? For så kunne man jo lave eller købe en seng udformet som en bil. Tror da man kan få sådan en juniorseng smiley

• #27   13. dec 2012 Hold da op,sikke da nogle sende,der her kommer frem smiley !
    Jeg har lidt planer om at købe en brugt juniorseng eller lign.,netop for at Kiwa så kommer op fra gulvet..
    Men hun elsker at "rede seng" til den store guld medalje,så tror egentlig ikke at den så vil være bred nok,en kvadratisk seng vil nok være bedre...

• #28   14. dec 2012 Man kan købe sådan nogle runde senge, det tror jeg ville være fedt til en hund smiley

Kommentér på:
Idéer til "hundeværelse"

Annonce