Det bedste for hunden - flytning {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg søger lidt råd. Sagen er den vi er endt i lidt noget rod ang flytning..
Vi fandt en lejlighed vi ville købe, satte vores egen til salg - 4 dage sener var den solgt pr 15 januar. Pludselig viser det sig vi ikke kan købe den anden da der for meget gæld i den så den skal på tvang. Vi fik så det højeste bud, men den blev begærede til 2. auktion som bliver den 22 januar. Dvs vi har et par dage uden et hjem, muligvis længere, men forhåbentlig ikke. Heldigvis har min kæreste en kammerat der lejer sin lejlighed til to piger, som har opsagt pr 1 februar. Vi har så snakket med pigerne og de kan godt flytte ud omkring den 19/20 januar. Så dagene der i mellem må vi sove hos mine forældre. Derefter bor vi nok i kammeratens lejlighed 1 månede mens vi sætter vores nye i stand/leder efter noget nyt...
Oveni det skal vi på skiferie her på fredag hvor Joey skal passes ved opdrætter.
Dvs 1 uge ved opdrætter, en uge hjemme, en uge ved mine forældre, en månede i låne lejlighed også til sidst vores nye.
Så mit spørgsmål er det bedst for Joey at blive ved os men vi flytter rundt eller skal vi finde nogle, evt opdrætter, til at passe ham? Og hvor længe???
Han er meget rolig stærk psykisk men jeg er nervøs for at lade ham være alene så mange nye steder.
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 161 Svar: 12.820
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 484
Er heller ikke nervøs for selve det med at flytte rundt. Men det med at være alene. Jeg skal starte på uddannelse den 7. Januar så har desværre ikke mulighed for at blive hjemme.. Kæresten har heller ikke mulighed for at holde fri så længe
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 54 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 2.729
Jackline reagere også på at jeg pakker til ferie.. Så mærk på din hund hvad du synes den kan klare:)
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Det kunne min ihvertfald ikke. Vi måtte bruge en uges træning
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 484
Jeg er ikke i tvivl om han ikke vil have noget problem med at være der, men at være alene.. Vi får ikke vores ting med rundt før vi flytter ind i vores nyes lejlighed. Kun vores tasker med tøj. Så vores ting, dufte mm ville ikke engang være der.
Derudover er der EKSTREMT lydt ved mine forældre - og det tror jeg vil stresse ham.
Jeanette
Jeg er også indstillet på at skal træne ham, især når vi kommer i den nye lejlighed. Havde tænkt mig det var det jeg skulle bruge uge 7 på ;o) Desværre har vi ikke den nødvendig tid til at træne alene træning de andre steder.. Måske lidt i kammeratens lejlighed.
Jeg hælder mest til at høre om opdrætter kan passe ham en periode, men jeg kan ikke hitte ud af hvor længe?
Det bedste for hunden - flytning