Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode små hunderacer,
  • #1   17. dec 2012 Hvad kan du tilbyde hunden m.h.t motion, aktivering, pelspleje osv smiley

• #3   17. dec 2012 Jeg kan anbefale dig en Pomeranian eller en Russisk Toy. Pomeranian er en lille spidshund med max 22 cm i skulderhøjde og den Russiske Toy er også en lille selskabshunde, som max måler 29 cm i skulderhøjde. Den har Terrieren selvstændige karakter, men er meget social overfor andre hunde.
    De er begge kærlige hunde, som meget gerne vil være i nærheden af ejeren, men også kan lege / underholde sig selv.De kræver begge børstning 1 gang om ugen, og fælder 2 gange om året. Den Russiske Toy fælder mindre end Pomeranian.

• #4   17. dec 2012 Hvad leder du efter i en hund andet end den er lille. Der findes utrolig mange racer der vejer under 6 kg

• #5   17. dec 2012 nu ved jeg godt jeg selv har racen, men jeg kan virkelig godt anbefale en mini/dværg langhåret gravhund.. de er fantastiske, hvis man kender bare lidt til racen, og de bliver ikke større.. kan virkelig anbefales smiley

• #7   17. dec 2012 Jeg har styr på hund, jeg har bare altid haft store hunde, pt har jeg 5 herhjemme (:
    Jeg bor på en gård og har masse og plads og bruger meget tid på mine hunde.
    Jeg kender bare ingen så små.
    Så smid gerne flere (f

• #8   17. dec 2012 Jamen hvad forventer du af en hund? At den er nem at træne, at det er en puttehund eller en selvstændig hund? At den vil med ud og vade i mange timer eller en som skal acceptere at snorke på sofaen det meste af dagen? osv...

• #9   17. dec 2012 Er TS 17 år ..eller 13 år...lidt forvirrende profil..... måske forældrene skulle læse lidt om små hunde inden køb... smiley

• #10   17. dec 2012 Alle racer unde 6 kg er supergode, bare til noget forskelligt.
    Jack russel og gravhund er gode til at gå i rævegrav eller på drevjagt, pomeranier er gode til at være smukke, pelsrige selskabshunde (og til at gø), pudler og paplioner kan være gode til agility eller anden træning....såe som de andre skriver, kan det være du skal specificere lidt nærmere hvad du mener der er af egenskaber i en god hund,

• #11   17. dec 2012 Altså man kan jo se profilen er oprettet i 2008 og alderen skifter jo automatisk i oplysningerne og ikke i beskrivelsen, så nok derfor..

Mht. små hunde kan du gå ind på www.canis-minor.dk (så vidt jeg husker) det er selskabshundenes under DKK's racesite.
    Udover det vil jeg sige jeg syntes du hellere skulle læse dig frem til nogle få racer du syntes er interessante og derefter spørge herinde til folk erfaringer med dem. Nogle gange kan man få mere ud af det end ved blot at læse racebeskrivelser smiley

• #12   17. dec 2012 engelsk toy terrier

• #13   17. dec 2012 Jeg er 18 om en måned, jeg bruger bare aldrig hundegalleri, så derfor er det der står gammelt.

Jeg søger en sød og loyal lille hund, der er god til andre hunde og dyr.
    Mht motion kan det både være en hund der skal ha en masse og en der skal ha lidt, efter som jeg bor på en gård er der passer får hunden at lave.
    Pels plejer er jeg heller ikke sart med.

• #14   17. dec 2012 Randi: ha ha nu er pomeranian ikke en selskabshund og heller ikke bare en køn hund. Det er en lille spids, som ofte har sine helt egne meninger om tingene og som er lynende intelligent og gerne vil arbejdes med- på sine præmisser

• #16   17. dec 2012 Jo, jo, Julie P, er da meget enig i at de kan lære alt muligt, men de fleste fungerer hovedsageligt som selskabshunde. Ser ikke så pomsesre der er lydighedschamps, trækhunde, jagthunde eller andet i den retning (der findes sikkert enkelte derude, ingen tvivl om det).

Ved i virkeligheden ikke ret meget om racen, det var bare et eksempel smiley

• #17   17. dec 2012 papillonen er en rigtig dejlig nem race, rigtig aktiv hvis den får lov, men behøver ikke det store, let at træne smiley ..husk nu der er regler for antal af hunde smiley

• #18   17. dec 2012 Jeg har selv kigget på Løwchen og coton de tulear smiley

• #19   17. dec 2012 Under 6 kg. så rammer du de flete racer i canis-minor.dk og også enkelte terrier og hyrdehunde.
    Prøv at tage dkk's hunderace test på (link fjernet)

• #21   17. dec 2012 Randi: nej det er ikke en brugshund, men heller ikke en selskabsrace. Det er en spids.

• #22   18. dec 2012 Prazsky Krysarik, Russisk Toy, Engelsk Toy Terrier, Manchester Toy Terrier, Stabyhoun ( ved ik om den vejer under 6 kg men den er ret llle og perfekt gårdhund )

• #24   18. dec 2012 linda: schipperke vejer under 6 kg og er en hyrdehund smiley

• #25   18. dec 2012 hvad med en Lhasa Apso, Löwchen, Malteser, Mops, Papillon, Pekingeser, Pomeranian, Shih Tzu, Coton de Tulear, Dværgpinscher, Bichon Havanais eller Bichon Frisé? smiley

• #26   18. dec 2012 hvad med puddel smiley de fås i alle størrelser

Kommentér på:
Gode små hunderacer,

Annonce