{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Kreative forslag til godbidder? ;-) {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Jeg er den lykkelige ejer af en Terrier Brasileiro hvalp. Hendes mave er naturligvis lidt sart. Hun får 2 forsk. slags hvalpefodder(50/50).
Så ved ikke hvilke godbidder jeg skal vælge?

Jeg søger efter jeres forslag til nogen gode, gerne hjemmelavede, godbidder? Hvad er godt og noget som hunde ikke siger nej tak til? Til vores anden hund, har vi nogen fra dyrlægen, men hvalpen er ikke helt vild med dem.
Evt. pølse hakket i stykker eller?

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kreative forslag til godbidder? ;-)
  • #3   17. dec 2012 Okai, ja så er der meget at vælge imellem. Ved du om det godt for hvalpe med så meget forskelligt? smiley Eller hvilket der ikke er specielt hårdt for maven?

• #6   17. dec 2012 Mange tak smiley Kylling lyder som noget godt

• #7   17. dec 2012 Her har det altid været et hit med:
    - Frikadelle
    - Pølse
    - Bacon
    - Kyllingestykker
    - Skinke
    - Kødpølse
    - Ost

Altsammen købt i de bøtter hvor de er skåret i tern, eller har jeg selv lige skåret pølser og frikadellerne ud smiley

• #9   17. dec 2012 Alt sammen er godt, bare husk at skinke, pølser og bacon som man køber "færdig" indeholder en stor mængde salt, som gør at man skal være obs på hundens adgang til vand! Nogle hunde kan ikke kapere det og kan blive utilpas... Har dog kun hørt meget få tilfælde om det. Ellers laver gourmix vådfoder i pølser, som kan tørres i ovnen, har været et stort hit her. Ellers bruger vi for det meste lever stegt i ovnen..

• #10   17. dec 2012 Og ja de gange hvor træningen har passet med aftensmadstid eller tæt på, så har vi netop brugt aftensmaden(tørfoderet) som guf, gerne lagt sammen med noget andet godt fra køleskabet, så det dufter og smager lidt af det "gode"

• #11   17. dec 2012 Nana M - Herhjemme betyder det meget hvad hun får, det at hun får det fra hånden er hun bedøvende ligeglad med.. Altså jo hun skulle da nok spise sit tørfoder hvis jeg gav hende det som en godbid, men hun kan slet ikke holde motivationen oppe på tørkost.. Det syntes hun er alt for kedeligt.. Men må da være rart at have en hund der bare kører fint på det smiley

• #12   17. dec 2012 Jeg har også bare tømt køleskabet.
    Er der lidt steg til overs er det blevet skåret i mund bidder og smidt i fryseren.
    Bare undgå det der er meget salt eller kryderet.
    Mine har aldrig fået problemer med mavsen,
    En anden ting er at når du har en pose med lækre godbider kan du smide lidt af tørkosten med ned i, så lugter og smager det pludseligt lidt bedre på træningspladsen.

• #13   18. dec 2012 Mange tak for alle jeres forslag, havde ikke lige tænk på der var så meget man kunne bruge, kød er trods alt mere interessant end tørfoder smiley

Kommentér på:
Kreative forslag til godbidder? ;-)

Annonce