1.617 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar

14. aug 2012 Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.856
Strik til hund med ryglængde på 65 cm Strik til hund med ryglængde på 65 cm
Hej HG'ere
Jeg har ledt alle vegne (synes jeg.....) og kan simpelthen ikke finde en striktrøje til hunde med en ryglængde på over 45 cm.
Kender i nogle steder hvor man kan købe det - eventuelt nogle fysiske steder?
I tilfælde af at der bare ikke findes noget, er der så nogle strikmønstre, så må jeg få en erfaren strikker i familien overtalt
Mange hilsner Petra og en Janco der fryser lidt hvis han skal længere end småture.
0 synes godt om
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 113
kan desværre ikke huske hvor stor jeg gjord min men tog en af de opskrifter hvor det var ret vrang skiftevis for så kan de give sig en del... kan lige prøve og se om jeg lige kan finde den jeg brugte
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 113
denher ville du nemt kunne gøre længer og bredre.... du kan bare ligge nogle masker til allerede fra ryggen der kan du mål på hunden mens du slår masker op dog skal du lige tænke 5-10cm mindre end når du måler og remmen gør du bare længere under maven (slår flere ekstra masker op undermaven og måler som du nu kommer frem)
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.921
de er måske endda for store... men måske kunne du høre hvor de var skaffet henne http://www.hundegalleri.dk/marked/udstyr/81869-hunde_daekken
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.220
så skidt put med om hvalpe overhåved kan passe den eller har brug for den, det er god tidsfordriv og så for man ikke købt sig fattig i alt mulle men lige synte man skal have til den kommende hvalp :o)
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.856
Har skrevet til ham med annoncen
Strik til hund med ryglængde på 65 cm