1.617 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Strik til hund med ryglængde på 65 cm Strik til hund med ryglængde på 65 cm

Hej HG'ere
Jeg har ledt alle vegne (synes jeg.....) og kan simpelthen ikke finde en striktrøje til hunde med en ryglængde på over 45 cm.
Kender i nogle steder hvor man kan købe det - eventuelt nogle fysiske steder?
I tilfælde af at der bare ikke findes noget, er der så nogle strikmønstre, så må jeg få en erfaren strikker i familien overtalt smiley
Mange hilsner Petra og en Janco der fryser lidt hvis han skal længere end småture.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Strik til hund med ryglængde på 65 cm
  • #1   21. dec 2012 hvis det er så dem på drops kan du bare lave større så de kommer til og passe... jeg har en hun med ryglægte 65cm og hende lavede jeg bare flere masker til... jeg tog den opskrift der var og lagde oven i alle talene og prøvede mig en del frem men kan joh altid gå tilbage hvis man ikke lige syns den blev stor nok....

kan desværre ikke huske hvor stor jeg gjord min men tog en af de opskrifter hvor det var ret vrang skiftevis for så kan de give sig en del... kan lige prøve og se om jeg lige kan finde den jeg brugte

• #2   21. dec 2012 http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=102&d_id=40&lang=dk

denher ville du nemt kunne gøre længer og bredre.... du kan bare ligge nogle masker til allerede fra ryggen der kan du mål på hunden mens du slår masker op dog skal du lige tænke 5-10cm mindre end når du måler og remmen gør du bare længere under maven (slår flere ekstra masker op undermaven og måler som du nu kommer frem)

• #3   21. dec 2012 der er en bruger herinde der sælger striktrøjer i stoooore størrelser... finder lige et link - 2 sek

de er måske endda for store... men måske kunne du høre hvor de var skaffet henne http://www.hundegalleri.dk/marked/udstyr/81869-hunde_daekken

• #4   21. dec 2012 jeg strikker selv bruge en strikke opskreft fra drops og så tilpasser jeg den bare med antal masker her heldigvis en mor der er knald godt til det med at strikke, har så ikke fået nok hvalp i nu men vente tiden skal jo gå med et eller andet hihi
    så skidt put med om hvalpe overhåved kan passe den eller har brug for den, det er god tidsfordriv og så for man ikke købt sig fattig i alt mulle men lige synte man skal have til den kommende hvalp :o)

• #5   21. dec 2012 Mange tak for hjælpen. Jeg forsøger først at finde en færdigstrikket, ellers må jeg kigge på dem på drops smiley
    Har skrevet til ham med annoncen smiley

Kommentér på:
Strik til hund med ryglængde på 65 cm

Annonce