2.062 visninger
|
Oprettet:
Dømt Dyremishandler {{forumTopicSubject}}
Prøver lige under anden overskrift:
Ubehageligt at finde en annonce herinde, oprettet af en dømt dyremishandler, Ck..
jun 2007
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 89 Svar: 1.105
jun 2007
jun 2007
Vidste ikke at der var sådan en gruppe på fb.. Der kan man bare se..
aug 2007
Følger: 31 Følgere: 29 Hunde: 4 Emner: 48 Svar: 470
jul 2012
Følger: 23 Følgere: 1459 Hunde: 1 Annoncer: 1 Emner: 44 Svar: 8.614
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 44 Svar: 2.198
feb 2012
Følger: 3 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 224
Det lyder lidt som en hemmelighed alle skal vide - men hvis der er dømte dyrehandlere på spil, var det så ikke en idé at nævne disse profiler ved navn?
Fint nok at man gerne vil advare andre, men for en uvidende som jeg selv, er den her tråd jo bare ikke en advarsel alligevel, men bare sladder..
Så fortæl venligst hvem det drejer sig om, ellers er der ingen grund til det her?....
jul 2012
feb 2012
Følger: 3 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 224
Er det bare for at komme af med noget galde?
Hvis ikke man må nævne navne, kan man måske henvise til en tråd som dyremishandleren har startet?
Så nævner man ikke navne, så henviser man bare til et debatemne?
jul 2012
dec 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 366 Svar: 1.816
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.360
http://www.minvenkatten.dk/kattehandel.pdf
jul 2012
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.018
Kunne man ikke lave en tråd alla
"Dyrmishandler dømt." som overskrift
Med links til avis artiklerne om sagen.
Hvis det er den jeg tror er navnet jo nævnt i nogle af disse artikler... så vidt jeg husker. Man behøver jo ikke ligefrem sige. Dette er bruger ved navn XXX som er i HG.
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.164
mar 2008
bliver jeg frosen for det her så må i alle her inde havde en god jul
jun 2007
dec 2012
Følger: 1 Svar: 4
med det sagt vil jeg lige oplyse jer at:
Alle de love og regler, der gælder i den "virkelige verden", gælder naturligvis også på nettet fx straffeloven, ophavsretsloven og persondataloven. Hvis man på en hjemmeside beskylder naboen for at være en dranker, børnemishandler, tyv og lignende injurierende udtalelser og dermed overtræder straffeloven, kan man altså ikke undgå strafansvar fordi overtrædelsen er sket på Internettet.
Er der personer på fotografiet, vil udgangspunktet være, at personen beskyttes efter persondataloven, og det indebærer, at personen skal give samtykke til, at fotografiet lægges ud på nettet. Det er ikke nok, at personen ikke har protesteret mod, at fotografiet blev taget eller givet samtykke til, at du tog fotografiet. Du bør sikre dig et udtrykkeligt samtykke til at lægge det ud på nettet. Der er intet krav om at der skal gives et skriftligt samtykke, men det kan være vanskeligt at bevise et mundtlig samtykke.
Persondataloven beskytter som udgangspunkt personer mod, at oplysninger om deres person (fx navn, adresse, CPR-nr., politisk/religiøs overbevisning og andre personlige oplysninger) registreres og fx videregives på nettet uden personens samtykke.
alt efter sagens karakter kan der straffes med bøde eller op til 3 måneders fængsel
så alt hvad i lægger ud om hende er strafbart.... især den der hellemose galleri...
ud over det god jul herfra
jun 2010
dec 2012
jun 2010
Jeg ville ikke købe fra en dømt dyrmishandler, og havde jeg gjort det uden at vide h*n var dømt tidligere ville jeg godt nok blive ked.
jun 2007
At politiet har været på adressen er ikke det samme som at alt er ok. Politiet har ikke tilladelse til at trænge ind i ejendommen uden samtykke fra ejer, medmindre de har en kendelse, eller finder det livsnødvendigt at trænge ind.
Nu ved jeg ikke hvor meget du følger med i dyreverdenen, sagt ud fra at din bruger er 2 timer gammel, men politiet er noget sløve når det kommer til dyr. End ikke oprette en efterlysning på et dyr kan de til tider..
Det er sket før, at de ikke har lavet oprettelsen rigtigt, og at man kan ringe ind flere gange og få lavet den samme efterlysning..
Der er også rigtigt mange sager, hvor politiet burde være trådt til, men ikke har gjort det, fordi..... Ja det er et meget godt spørgsmål..
Persondataloven er overholdt i denne tråd. Dog vil jeg nævne, at du gerne må beskylde din nabo for at være dranker, pædofil, dyremishandler m.m så længe dette kan bevises.
Hvis Ck virkelig er gået hen og blevet en frelst person, så ville vedkommende helt sikkert ikke blive ved med at bruge fake navne og skifte nummer hele tiden..
Det er jo ikke fordi hun ikke er til at google med navn, adresse og billede..
Se - det er værd at tænke over..
Sidst med ikke mindst, som også er værd at tænke over: Ck er kendt for at oprette fakeprofiler for at forsvare hendes ugerninger...
okt 2012
Følger: 1 Svar: 10
jun 2010
Desuden hvis nogen skulle finde på at lave selvtægt så er det nok nogen hun har ramt personligt. Endvidere må det stå for personens egen regning. Der er ingen her som har opfordret til vold ol.
dec 2012
har selv en sort schæfer på lidt over et år som kommer fra en hvalpe fabrik der blev lukket af politiet har været en kamp uden lige at træne hende på grund af nervøsitet så ja dyre mishandling skal stoppes.
men vil give betina ret hvis du er så hadet af alle ville du så ikke gøre det samme?
hvis du kan bevise at de hvalpe er opvokset under slemme forhold så fremlæg dem da til politiet så må de jo gøre noget den dag vi mister tiltro til systemet er den dag det fejler
persondata loven er ikke overholdt på den hjemme side hvor der både er navn og billed på personen. har selv været en del i sådan en jagt det var så dog en der skyldte penge i stedet hvor der både var langt en hjemmeside forums inklusive vores lukkede forums alm familie fædre som bare ville sørge for andre ikke røg i kløerne på samme fik bøder på 3000 kr for chikane ejeren af hjemmesiden fik en mdrs betinget dom for det samme plus bøde og skulle betale sagens omkostninger. jeg ønsker ikke dette sker igen derfor jeg skriver det
jun 2010
dec 2012
okt 2012
okt 2012
jun 2010
okt 2012
okt 2012
jun 2010
okt 2012
jun 2010
Jeg købte min hund i 2002. i 2009 blev han endeligt dømt.
I dag sælger hans kone stadig hvalpe (det var hende som solgte mig min men hun blev ikke dømt) Jeg ville ALDRIG igen købe hund eller andet dyr fra nogen af dem. om der så går 100 år. Og de er enda ikke engang dømt for at mishandle dyr. "kun" for ulovlig import og salg af syge dyr
okt 2012
jun 2007
Man overtræder ikke persondataloven ved at linke til officielle artikler. I så fald skal hele dk sagsøges, bare for at "like" noget på eb..
Dyrenes beskyttelse, må meget vel være de første der bliver sagsøgt, for de skriver, så det næsten er umuligt ikke at vide hvem ck er, samt vide hvor hun bor og hvordan hun ser ud.
Operation x (Eller hvad de hed) skal også sagsøges, for de har vist hendes hus i tv, samt hendes fulde adresse..
Vi snakker ikke om en kvinde som en eller anden nabo har set sig sur på. Vi snakker om en som har flere domme bag sig, men stadig operere med dyr..
Ingen på denne tråd har overtråd persondata loven.. Endnu i hvert fald..
Desuden - Der er et meget lille smuthul i lovgivningen, hvorved man faktisk kan udlevere et hvilket som helst menneske, uden at kunne retforfølges.
Betina: Hvis jeg bliver hadet af hele dk fordi jeg gang på gang på gang sætter mig fuld ind i en bil og kører og slår folk halvt ihjel, så ville jeg klart også skifte navn og nummer. Men fandeme om jeg ville blive ved med at sætte mig fuld ind i en bil og køre, hvis jeg har flere domme for det..
Om det så er en personbil, lastbil, bus eller hvad der eller har 4 hjul som kan køre og slå folk ihjel.
Der må være grænser for hvor grimt et menneske det er tilladt at være..
Ck blev frataget retten til at nærme sig katte bl.a, så at hun nu har hunde i stedet, gør ikke sagen bedre.. Dommen burde have lyst på ingen omgang med Alle former for dyr.
okt 2012
jun 2007
Han gjorde det forhåbentlig ved et uheld... Og jeg tænker slet ikke på uheld.. Uheld er vi ikke herre over.. Og det er ikke det samme..
Jeg tænker i stil med, at hvis en er tosset nok til at blive ved og ved og ved med at være et grimt ondt menneske, og skide på at vedkommende gør folk invalide fordi tossen ikke vil holde op med at køre spritkørsel. Du skal se pointen og ikke undtagelsen som din ven (Jeg har også venner der er blevet slået ihjel i trafiken, og den skyldige er ikke en morder af den grund.)
Ck er dømt og må ikke have med katte at gøre.. Jeg kan ikke se logikken i at hun gerne må få chancen for at mishandle andre dyreracer når hun tydeligvis ikke kan finde ud af at behandle en race godt nok..
Det er faktisk rigtigt svært at blive dømt for dyremishandling. Det skal virkelig være groft uagtsomt eller med overlæg før man bliver dømt som dyremishandler.
Kigger man bare lidt rundt på div dyreorganisationer, så siger Alle, at der findes mange dyr med kummerlige forhold, fordi de har en ejer der elsker dyret så meget, at de er blevet så blinde af kærlighed, at de ikke kan se at de mishandler dyret. Disse bliver ikke dømt som dyremishandlere..
Ck er og bliver en dyremishandler, og hvis hun mener hun ikke er det mere, så kan jeg vitterlig ikke forstå, at hun ikke bare lægger kortene på bordet og åbner op for at folk kan se at hun har forandret sig.
Alt det her hemmeligheds halløj med taletidskort og fake navn og fake adresse virker mere som om at hun stadig kun er interesseret i penge og intet andet !
Men igen: Pengene må satme være gode siden hun vil leve på denne måde, med så meget dagligt had, kun fordi hun stadig avler. Der kan ikke være nogen anden grund end penge.
okt 2012
jun 2007
mar 2008
okt 2012
jun 2007
Jeg forstår stadig ikke hvorfor hun ikke holder sig fra dyr, når hun er så hadet af alle.
Der er tydelige beviser for at hun ikke kan behandle en kat ordentlig, hvilket er mig totalt uforstående eftersom det er det nemmeste dyr at holde, så hvorfor skulle hun være bedre med hunde ?
Og hvorfor skulle man tro på at hun er blevet et bedre menneske, når det ikke kun er dyremishandling hun er dømt for ?
Hun er også dømt for bedrageri.. !!
Jeg har intet til overs for at hvalpene ikke bliver solgt (Udover at jeg selv mener det er synd for dyrene) men det er en af de ting, som en avler må have medregnet da vedkommende valgte at avle.
Igen må jeg spørge: Hvorfor handler hun stadig med dyr, når hun er så hadet ??
Hvis hun "bare" elsker dyr, så kan hun vel få sig en neutraliseret hund uden nogen former for handle !?
Jeg kan ikke forstå at hun skal skifte SÅ meget navn og nummer, hvis hun vitterlig ikke mener hun har gjort noget galt..
Der findes mange hundefabrikker i Dk, som står ved at de avler for penge, men dyrene har det godt, så selvom de ikke har små stueopdræt, så har de heller ikke flere domme for dyremishandling og bedrageri.
Dømt Dyremishandler