{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Re-vaccination overskredet {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Da jeg idag lige kiggede min hunds papirer igennem opdagede jeg hun skulle ha været re-vaccineret i sidste måned.

Er der nogle af jer der kan fortælle mig hvad der sker når man overskrider re-vaccinations datoen?
Skal man så starte forfra med vaccinationen eller betyder det ikke så meget når det kun er en måned?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Re-vaccination overskredet
  • #1   21. dec 2012 Hvad mener du er det den anden vacc du mangler til hende...????

• #3   21. dec 2012 Re-vaccination af rabies skal hun først have et par måneder inde i det nye år, så det er heldigvis ikke den der er problemet smiley

Der står i den bog jeg har at den er 2. vaccination som skal re-vaccineres, og det er den som er overskredet. hun fik den første gang, sidste år d. 9/11 og skulle så re-vaccineres igen 9-11-2012

• #5   21. dec 2012 Har lige snakke med en dyrlæge som heldigvis stadig havde åben! smiley og han sagde også alt jeg slet ikke behøvede at bekymre mig og gav mig en tid inde i det nye år. Så puha, fik ellers lige sved på panen næsten smiley

Man mange tak for jeres svar!

- God jul og godt nytår til jer smiley

• #6   21. dec 2012 Jeg har lige været nede at få vaccineret vapsen i dag - og årsdagen for hans sidste var i august. Det er uproblematisk.
    Og så lærte jeg noget nyt - hans rabies fik han da han var over et år, og så skal den først gives igen efter 3 år. Var den givet da han var under et år, skulle den gives inden for et år.

Næste vaccination i august 14 - så passer pengene.

Kommentér på:
Re-vaccination overskredet

Annonce