1.700 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Hjælp til dyrlæge? :( Hjælp til dyrlæge? :(

Jeg er den dejligste ejer af en knap 1årig fransk bulldog, men han døjer med tit at kaste op smiley perioder gør han ikke rigtig og andre gør han tit, og nu har det slut. Nu skal vi bare ha' ham til dyrlægen ! Jeg er ny flyttet til jonstrup smiley (Roskilde/ringsted omegn) Og ville høre om i kender en dygtig dyrelæge i nærheden som ikke kun tænker på penge men rent faktisk hunden,

Håber meget i kan hjælpe mig med dette !

Og god jul og godt nytår herfra smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til dyrlæge? :(
  • #1   22. dec 2012 Kan desværre ikke hjælpe omkring dyrlæge.

Hvornår kaster han op .... hele tiden eller lige efter han har spist drukket ?

Jeg antager det er kort tid efter han har spist/drukket - prøv at dele hans mad op i mindre portioner f.eks. 4 og giv ham morgen, middag, aften og lige inden sengetid (efter lufte tur) og se om ikke det hjælper lidt smiley

• #3   22. dec 2012 Hvor ofte giver du ham mad i løbet af dagen?

Er han kontrolleret for spiserørskatar og mavekatar?

Du kan evt læse om mavekatar her: (link fjernet)

• #4   22. dec 2012 jeg er begyndt kun at give ham mad om aftenen da han tit ikke spiste om morgenen, så begyndte jeg at give ham der, men det er hele dagen. ikke noget lige efter mad eller drikke.
    Nogle gange kan han kaste nogle godbidder eller kødben op han har ædt for hurtigt. Men jeg ville bare rigtig gerne have ham til dyrlægen og blive tjekket.

• #5   22. dec 2012 Reiki: Tusind tak, efter at have læst det tyder det stærkt på det er det som han lider af smiley Tusind tak for alt jeres hjælp ! smiley

• #6   22. dec 2012 Hvis jeg var dig ville jeg tage til Ølby dyrehospital.
    Nina er super dygtig, utrolig flink og fleksibel..
    Jeg kører selv fra Amager til Ølby...

• #7   22. dec 2012 Jeg vil sige som Nobel bullies.
    Hvis du kan køre til Køge / Ølby, så er Nina på Ølby Dyrehospital et rigtigt godt bud til en rimelig pris.

• #8   22. dec 2012 Jeg tager fra Albertslund til Himmelev i Roskilde for at komme til dyrlægen med min hund

De er VILDT søde.. Jeg var derude for første gang i forgårs og jeg er på ingen måde i tvivl om at jeg for fremtiden vil tage den lange vej dertil..

De har også vagt dyrlæge smiley

http://www.himmelevdyreklinik.dk/

Hvornår er det din hund kaster op? Min hund har forhøjet mavesyre og kaster op på tom mave.. Hun får mad 3 gange dagligt og det afhjælper det meste opkast..

• #9   22. dec 2012 Og lige gyldigt hvad der sker skal du ALDRIG ta til Karlslunde med din bulldog, de kan slet ikke finde ud af bulldogger, og har desværre taget livet af et par stykker.

• #10   22. dec 2012 Okay tusind tak, vil prøve at ringe og høre med de forskellige om hvad de siger:) Og nej vil ikke til karlslunde, kender også en som har fået sin hund opereret derinde og er bare blevet meget værre. smiley !

• #11   22. dec 2012 Held og lykke og god bedring med vapsen... Det er ikke sjovt at gå med i juledagene.. Jeg SKULLE også bare afsted inden jul, det er mange dage at gå. hvis der er noget galt..

(Min har allergi og forhøjet mavesyre, ikke noget hun som sådan tager skade af at gå med, men nu var hun så træt af kløe at hun ændrede adfærd, så var det på tide at komme afsted inden jul)

• #12   22. dec 2012 Isabella.
    Jeg tror faktisk at Nina har åbent i dag. Hun har normalt åbent om lørdagen.

• #13   22. dec 2012 Og hvis du vil havene snak med hende, så er tlf.nr.:

70 25 02 02

• #14   22. dec 2012 Tusind tak Krøll.
    Nej er det ikke, ;( men nu må jeg prøve at følge nogle anvisninger på netdoktor og se hvad der så sker, og så ellers kontakte dyrlægen smiley

• #15   22. dec 2012 Okay tusind tak Peter! Vil prøve at ringe til hende så smiley

• #16   22. dec 2012 Isabella. Begge mine har altid gået hos Køge Dyreklinik hos Kåre Mortensen. Han er fantistisk og kan meget varmt anbefales. Jeg kører fra Vallensbæk til Køge når der er noget og kunne aldrig drømme om at skifte til en anden tættere på.

• #17   22. dec 2012 Må prøve at ringe og snakke med køre også, smiley Skal bare finde den bedste af den bedste ! smiley Nogen som ved nogle der er specialt gode til bulldogs/franske bulldogs?

• #18   22. dec 2012 Aner ikke om Himmelev er gode til dem, men som sagt synes jeg de er rigtig gode,,

Var derude og havde tid i ca. 30 min, men efter en timer havde hun stadig ikke travlt med at få mig ud af konsultationen.. Hun var virkelig grundig, det var så dejligt at se.. Hun tog sig bare tid til mig og min hund smiley

Jeg havde 100 spørgsmål efter vi var kommet ud, og der havde hun stadig oceaner af tid til hjælpe mig godt igennem... Det var skønt..

• #19   22. dec 2012 selvtak og god & snarlig bedring med ham

• #20   22. dec 2012 Peter Von Rosen Vange i ringsted har ret godt styr på bulldogger..

(link fjernet)

Kommentér på:
Hjælp til dyrlæge? :(

Annonce