Jubii haleoperation ser ud til at gå godt Jubii haleoperation ser ud til at gå godt
Carlos, vores boxer, har for knap 14 dage siden fået fjernet 8-10 cm af halen, idet spidsen var død.
Dyrlægen synes det hele så meget mystisk ud inden operationen og sagde det kunne være kommet af en lille flænge der var kommet bakterier i, men man kunne ikke se nogen flænge, han mente også den kunne være skadet over tid idet boxeren er en meget glad hund med en meget svingende hale eller også kunne det måske være en form for kræft. Lige meget hvad det var skulle det i hvert fald væk.
Vi vidste inden operationen at det kunne gå galt idet vi valgte kun at få fjernet det syge, plus lidt rask hale og det ville være meget sart overfor slag og i det hele taget bare logren. Der har været sår på hele halespidsen, da den ny opererede hale ikke kunne lide det frost der var. Nu er sårene ved at falde af og indenunder er der det pæneste hud, så er 100% sikker på det hele nu bliver fint.
Han skal have sting af på fredag og så henter vi vores 2 andre hunde som har været på ferie ved mine forældre og hold op hvor jag savner dem. De har aldrig været så lang tid væk fra mig, men det var en nødvendighed hvis det hele skulle lykkedes.
Håber ikke det blev for meget at læse, men ville lige dele min glæde.
Jubii herfra en glad Tulle
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.360
Så bliver I alle genforenet og kan holde nytår sammen
PS: Jeg har en genudsætningskat, som for tre år siden hos dyrlægen fik amputeret et stykke af halen, også pga. en skade, men den blev syet med selvopløselige sting og havde hverken krave eller forbinding på. Det går den dag i dag også fint.
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.226
jan 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 55
Vi havde bestemt os for hvis tingene ikke gik godt ville halen blive en kort "boxerhale" ellers kunne man jo risikerer at skulle skære halen af i bidder, hvis næste operation så heller ikke virkede, men det ser ud til at lykkedes så det er super.
Jubii haleoperation ser ud til at gå godt