{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlysning Sindahl
  • #1   28. dec 2012 Det er en fremlysning?

• #2   28. dec 2012 Ups sorry smiley jeg kan ikke rette men der er heller ikke der har skrevet andre end dig

• #3   28. dec 2012 Okay. Jeg skulle bare være sikker på, at du linkede til det rigtige smiley

• #4   28. dec 2012 Jordnød... Det er jo ikke helt forkert, hvis vi siger, at vi efterlyser ejeren smiley

Hunden blev fundet ca kl 15.45 gående langs hovedvejen mellem Bindslev og Sindal, og hende som fandt den, tog den med til dyrlægen i Sindal, hvor jeg tilfældigvis også var på det tidspunkt.
    Hunden har en chip, men den er ikke registreret - og den mangler det lovpligtige hundetegn smiley

Hunden havde fundet sig fint i at komme ud og køre bil, så det må den være vant til, og den lugter ikke af kostald, selvom vi er "lidt ude på landet" her, så den er vant til at være inde.
    Den er også vældig snaksalig - logrede glad med halen, da jeg kom ind i venteværelset og kom selv hen for at "snakke" da jeg satte mig.

Jeg tilbød at tage den med hjem, men dyrlægen sagde, at den skulle overgives til politiet, så jeg prøver at følge op på det i morgen i den pension, de plejer at bruge.

• #5   28. dec 2012 Linda super, jeg fik efterlysningen på min væg . Jeg har lige læst at ejer er fundet, det er fedt. smiley

• #6   28. dec 2012 Jeg har lige læst det samme - og det er bare en super dejlig nyhed at smutte ind under dynen på smiley

Kommentér på:
Efterlysning Sindahl

Annonce