1.824 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Foder - Acana, Orijen eller Kingsmoore Pure? :D Foder - Acana, Orijen eller Kingsmoore Pure? :D

Ja, endnu en fodertråd, men men, jeg har faktisk søgt på forum, og kunne ikke lige finde det jeg søgte smiley

Bailey har fået Orijen i en længere periode, og har også fået Acana, synes han s*** meget på Orijen, måske lidt det samme på Acana - 3 gange om dagen ca. Han får mad morgen og aften. Han får udover sit tørkost Applaws vådfoder i sin mad og lakseolie.

Men nogen som har erfaringer - gode og dårlige - med Kingsmoore Pure Havfisk? smiley Jeg har ikke rigtig hørt noget, men synes varedeklarationen ser god ud:
"Fisk, ærter, kartoffel, hestebønner, hørfrø, æg, rapsolie, roetrævler, krill skaldyr, cikorierod, gulerødder, grønlæbet musling samt tang, hyben, æble, burresnerre, blåbær, rabarber, birkebark, lucerneurt, brændenælde, mælkebøtte med rod, kamille, hvidtjørn, enebær, valnød og anis"

smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder - Acana, Orijen eller Kingsmoore Pure? :D
  • #2   29. dec 2012 Han får kun foder morgen og aften smiley Men ok, det lyder rigtig dejligt at det er helt normalt med 3 gange om dagen.

• #4   29. dec 2012 Mine maltesere har fået Kingsmoor Pure i over et år nu, og de er rigtig glade for det. Først fik de den med kylling og nu er de på havfisk. Mine hvalpe får Pure hvalpefoder. Pelsen er fin, og det der kommer ud i den anden ende er også som det skal være.
    Undskyld mig, men jeg plejer nu at sige, at en hund virker, hvis maden forsvinder fra madskålen og der kommer noget ud i den anden ende. Forstår helt ærligt ikke alle de tråde med at det åbenbart er problematisk at hunden skal af med noget igen. Det er vel helt naturligt:-)

• #5   29. dec 2012 Haha ja, det er rigtig Lise-Lotte K, jeg tror bare, hvert fald i mit tilfælde, at jeg vil gøre det så godt som muligt for min vovse, han kan jo ikke vælge hvad han vil spise, så det er jo mit ansvar. smiley Jeg tror jeg fortsætter med Acana lidt endnu, han virker til at fungere fint på det. Så kan det være vi prøver Kingsmoore Pure næste gang. smiley

• #6   29. dec 2012 Vil det evt være en mulighed hvis jeg køber både Kingsmoore Pure Havfisk og Acana, og giver det samtidig? Så han får halv/halv. Eller er det skidt at gøre sådan?

• #10   29. dec 2012 Ok smiley Tak for input. Han er ikke allergisk for noget som helst. Han har en super god og stærk mave smiley

• #11   29. dec 2012 Jeg har i de sidste 5-6 år fodret med Kingsmoor min gamle Nanna fik Light og Nala puppy, der efter original og nu pure. hun har en fantastisk lækker silkepels og stråler af sundhed og har ikke brug for ekstra som f.eks olie.... Hendes hvalpe er også opfostre på puppy. har kun GODE oplevelser med kingsmoor.

Nala skider 1-2 gange om dagen og fin afførring. hunhar altid mad i sin skål og en sæk til hende holder 1½ mdr. men hun er i fin "lidt for go" forderstand og masser af energi.

• #12   29. dec 2012 er der forskel på pillestørrelserne i Kingsmoore? Jeg synes jeg kan læse mig frem til på deres hjemmeside at 4kg's pillerne er mindre end 12 kg's pillerne. Noget med at hvis man har en hund under 6 kg, kan man kun købe 4 kg af gangen? Fordi hvis man køber posen med 12 kg, så passer det kun til hunde over 6 kg?

• #14   29. dec 2012 Det er rigtigt at der er forskel på størrelsen af foderet i sækkene. Og har du en lille hund der skal have små piller, kan du kun få det i 4 kg poser.

• #15   29. dec 2012 jeg har både haft 4 og 12 kg poser og har altså ikke bemærket forskel i str på pillerne de er jo ikke vildt store. så både små og store kan fint spise dem,

• #16   29. dec 2012 Mine maltesere spiser gerne og uden problem Pure Havfisk, og vi køber 12 kg poser:-)
    Hvalpefoderet er derimod i mindre stykker - ligner kattemad:-)

• #17   29. dec 2012 Jeg fodre mine 3 hunde med WolfsBlut, og de har afføring 1 gang dagligt (af og til 2 gange dagligt).. smiley
    Jeg ville prøve WolfsBlut, det er simpelthen SÅ lækkert et produkt.. smiley

• #18   29. dec 2012 Okay, mange tak for alle jeres råd og forslag smiley

Kommentér på:
Foder - Acana, Orijen eller Kingsmoore Pure? :D

Annonce