{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp med foder til tynd hund
  • #1   30. dec 2012 Hvad fodrer du med nu ?

    Prøv noget højenergi foder, men vær obs på pillestørrelsen til så lille en hund.

    Min får Arion premium performance, men pillerne er ca 1 x 1 cm


  • #2   30. dec 2012 På min hjalp det at skifte til wolfsblut. Vil dog anbefale at købe det i tyskland, da det er noget billigere. Hvad bliver den fodret med nu?

  • #3   30. dec 2012 Hov.. Læste det som 2 kg hund... Det var 2 år..
    Så er størrelsen på pillerne ikke et problem.

    Egentlig synes jeg ikke han ser for tynd ud..
    Kan der være whippet i ham ?


  • #4   30. dec 2012 Han er ikke for tynd, men jeg ville også gerne have lidt slumpe ham, hvis det var min hund. Spiser han regelmæssigt og de mængder han skal?

  • #5   30. dec 2012 Jeg har brugt Canidae med pure sea. den har fungeret ok. Acana sport and agility synes jeg også har været god. Men ja jeg er lige med på en lytter. Kunne nemlig også godt bruge et godt foder til en MEGET aktiv hund, som gerne skulle sætte mere muskelmasse og lidt mere fedt

  • #6   30. dec 2012 Slumpe= sul på ham

  • #7   30. dec 2012 Han får Arion med laks pt.¨, han spiser det med velbehag, og får ofte en lille smule mere om dagen end hvad han skal. (2x100g) Det er ikke nemt at se hvor tynd han er på billederne, det er værre i virkeligheden smiley Jo, der er en mulighed for at der er whippet, pointer eller andre tynde hunderacer i ham, det ved vi desværre ikke smiley

    Vi køre desværre ikke så ofte til tyskland, bilen er ikke så glad for det smiley Vil bare så gerne have noget foder med en masse fedt så han kan få lidt fedt at varme sin krop med smiley - folk tror jo vi ikke foder ham, så tynd som han er smiley fnis.



  • #8   30. dec 2012 Er der nogen speciel (allergi) årsag til at han får lakse foderet ?

    Ellers var det da oplagt at prøve performance


  • #9   30. dec 2012 Og selvfølgelig skal han ikke være udmagret, men hellere en slank hund end en der er fed..
    Og HVIS der er whippet i, så kan de også sagtens se magre ud uden at være det, hvis man er vant til at se på en fed tøndeformet labrador smiley


  • #10   30. dec 2012 Vi giver Goofy økologisk fløde og smør, som tilskud for at fede ham op. det eneste der virker.

    når det skal være rigtig lækkert får han spæk fra slagteren.

    Ikke for meget af gangen da det kan give tynd mave.


  • #11   30. dec 2012 Jeg kører skam heller ikke til tyskland, men bestiller det her:

    Healthfood24.com eller Tierspeisekarte


  • #12   30. dec 2012 Jeg ville give bare ham mere af det foder han får nu. Har selv været igennem foderjunglen med Sally det første 1,5 år fordi hun også var meget tynd. Nu får hun Hills dåsemad og Rinti på dåse, Arionmed kylling og indimellem rester, hvis det er kød og kartofler vi har fået.

  • #13   30. dec 2012 Flere muligheder, hvis hunden er småtspisende skal du overveje noget der samger godt:

    Arion Premium Performance er et godt bud.

    Men der er væsentlig mere "krudt" (4420 kcal) i Kingsmoor Sport, som også er kornfri: http://fidoogfelix.dk/hundefoder-9/kingsmoor-15/kingsmoor-sport-12kg-5481.html

    Canidae Pure Sea er også et udmærket foder til tynde hunde.



  • #14   30. dec 2012 jeg ville lade hunde få mere af foderet. har en bordercollie der virkelig arbejder hårdt her og er til den tynde side deraf han har mad stående konstant og så får ha dåsemad og madrester med lidt lakseolie i også. det har virket for os.

  • #15   30. dec 2012 Vi bruger HIKE. der er det fordelt 30/24 smiley Meeen arion performance er også et rigtig godt foder smiley

  • #16   30. dec 2012 Punkt 1 er at en hund der er over 1. år skal have 2% foder af sin kropsvægt, hvis du bruger Barf, ved tørfoder er det 15 gram pr. kg.,men dette er en tommelfinger regel.
    Så hvis din er er for tynd så fodermængden op, og det modsatte så sæt den ned.
    mvh. Torben Maxsø


Kommentér på:
Hjælp med foder til tynd hund

Annonce