{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Sovetryne - Fordele og ulemper {{forumTopicSubject}}

Hold nu op en sovetryne jeg har mig smiley

Op før kl. 12?? Du kan godt glemme det smiley

Det er super lækkert når man er ung, sover længe, går i byen og hvad der ellers hører til.. Det er også vildt lækkert en frysende morgen, at vi uden problemer sagtens kan vente til det bliver lidt lysere og varmere smiley

Men men men.....

Det har altså også sine ulemper...

At stå i døren om morgenen inden arbejde og KALDE på hunden og den stadig ikke kommer.. Så man må ind i lejligheden og hente den.... Dovendyr smiley

At ens far ikke tror en skid på det man siger smiley Indtil han juleaftensdag SELV oplevede det.. Jeg havde sagt til ham at det ikke var nødvendigt at gå med hende før jeg vågnede, da hun altid kom sent ud (det er jo hendes eget valg, spørger hende 100 gange i løbet af sådan en morgen om hun ikke skal ud og tisse smiley ), men nej nej.. Han ville gerne gå morgentur med hende mens jeg sov.. Så fair nok, lad dog manden smiley Hunden kommer lige ud, tisser og skider på hjørnet.. I det min far bukker sig for at samle lorten op, så skrider hunden.. Lige direkte hjem foran hoveddøren, nu var det sgu nok.. Lad mig komme ind og sove.. Der stod farmand med en lang næse.. Hahahaha

Men det er også en ulempe når vi som i dag har en legeaftale kl 13.. Hun skal jo uden inden da.. Men hun bliver tvunget gør hun smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sovetryne - Fordele og ulemper
  • #1   30. dec 2012 Hold da op.. Jeg har noget med ";)" smileyen, hva'? smiley

• #3   30. dec 2012 Jeg kan gå i bad, tage tøj på, overtøj, åbne hoveddøren og hun kommer stadig ikke... Øhh, DAME??! Vil du ikke med ud?

Men hold op hvor var det sjovt at se min far med lang næse der smiley Han troede jeg var fuld af lort, men det tog han fejl smiley

Jeg var vågen da han kom tilbage med hende, meget kort efter...

• #4   30. dec 2012 Åh hvis bare det var Cindys lillesøster, suk!!

Lige nu løber dampbarnet frem og tilbage i stuen med en gammel sok i munden, fordi hun ikke må være ude i regnvejret og blive smurt ind i mudder!! smiley

Glææder mig til hun bliver lidt ældre og bare en smule mere doven smiley

• #5   30. dec 2012 Din vovse må være i familie med mine smiley

Her er det bare en smule omvendt. Om morgenen går de gerne med ud i 5 - 10 min og får gjort deres, hvis jeg nu mener at de Skal, men så skal de også bare ind i seng igen !

Om aftenen skal de trækkes eller bæres ud ! Det hænder at de ikke kommer ud i 16 timer, fordi de bare sover.. Møg kedelige hunde jeg har om vinteren smiley

• #6   30. dec 2012 Jeg har været vågen 1 time nu og hun nægter at stå op... Totalt doven hund du har sendt over til mig Corgitossen smiley Troede jeg fik en energibombe smiley

Ej, det er nu rigtig hyggeligt at ligge og morgenputte... I går nat have hun sneget sig op og ligge i arm.. Mærkede ingenting før jeg vågnede med hende i armen.. Det er da hygge på højt plan smiley

Aftentur efter midnat, det er det samme.. Det er helst lige ud til hjørnet og ind igen.. Undskyld mig dame, du kan godt glemme det smiley Ud og bevæg dig tak...

• #8   30. dec 2012 Men når vi er ude på eftermiddagstur så NÆGTER hun at give op.. Hun er jo arbejdshund og bliver IKKE træt smiley Haha

Når hun så kommer hjem kan hun sove i flere dage...

• #9   30. dec 2012 vores hund står heller ik op før vi står op:) det er bare SKØNT !

• #10   30. dec 2012 Min står ikke op, selvom jeg står op smiley

• #11   2. jan 2013 Haha- sådan er min hund også, VIRKELIG en sovetryne smiley

• #12   2. jan 2013 Jeg var hos min veninde og holde nytår og hun har kun en dobbelt seng, så den skulle vi så dele.. Sofaen er elendig - efter hendes egen udtalelse..

Jeg vågnede tidligt i morges og Cindy lå oppe i sengen og puttede (hun havde fået lov at min veninde til at komme i sengen).. Selvom vi lå og snakkede her til morgen lå Cindy i "ske" og sov videre i 1½ time.. Der blev min veninde godt nok forelsket smiley

• #13   2. jan 2013 Hehe herhjemme følger hundene mig. Går jeg tidligt i seng, ja så går hundene tidligt i seng. Sover jeg længe, så sover hundene længe. Det er FEDT når jeg har skiftende vagter smiley

• #14   2. jan 2013 Cindy sover altid smiley Jeg skal for første gang i langtid op på arbejde i morgen.. Tror bestemt det blevet en lille "kamp" at få hende med ud i morgen tidlig smiley

• #15   2. jan 2013 Nu som medløber -

Sådan er det også her .. kunne slet ikke fungere, hvis jeg havde hunde, der ikke "gad" når jeg gjorde det smiley

• #16   2. jan 2013 Helt enig Martine! smiley
    Jeg syntes det er SÅ fedt at have hunde der tilpasser sig mig. Har jeg en total offdag, jamen så ligger mine hunde og flyder rundt omkring i stuen mens jeg flader ud på sofaen.
    Har jeg en total aktiv dag fra tidlig morgen til sen aften, jamen så har jeg nogle hunde der er PÅ hele dagen.

Jeg har skiftende dag, aften og nattevagter, en uge af gangen, så det er rart at de tilpasser sig mig.

• #17   2. jan 2013 Fedt at de tilpasser sig sådan..

Cindy er heller ikke sådan en doven las.. Når vi er ude, så er hun på og hun nægter at opgive og vise hun er træt.. Men så snart vi er inde er hun dejlig afslappet smiley

Kommentér på:
Sovetryne - Fordele og ulemper

Annonce