Sovetryne - Fordele og ulemper {{forumTopicSubject}}
Hold nu op en sovetryne jeg har mig
Op før kl. 12?? Du kan godt glemme det
Det er super lækkert når man er ung, sover længe, går i byen og hvad der ellers hører til.. Det er også vildt lækkert en frysende morgen, at vi uden problemer sagtens kan vente til det bliver lidt lysere og varmere
Men men men.....
Det har altså også sine ulemper...
At stå i døren om morgenen inden arbejde og KALDE på hunden og den stadig ikke kommer.. Så man må ind i lejligheden og hente den.... Dovendyr
At ens far ikke tror en skid på det man siger
Indtil han juleaftensdag SELV oplevede det.. Jeg havde sagt til ham at det ikke var nødvendigt at gå med hende før jeg vågnede, da hun altid kom sent ud (det er jo hendes eget valg, spørger hende 100 gange i løbet af sådan en morgen om hun ikke skal ud og tisse
), men nej nej.. Han ville gerne gå morgentur med hende mens jeg sov.. Så fair nok, lad dog manden
Hunden kommer lige ud, tisser og skider på hjørnet.. I det min far bukker sig for at samle lorten op, så skrider hunden.. Lige direkte hjem foran hoveddøren, nu var det sgu nok.. Lad mig komme ind og sove.. Der stod farmand med en lang næse.. Hahahaha
Men det er også en ulempe når vi som i dag har en legeaftale kl 13.. Hun skal jo uden inden da.. Men hun bliver tvunget gør hun
jun 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 4 Emner: 160 Svar: 2.102
jun 2012
Men hold op hvor var det sjovt at se min far med lang næse der
Jeg var vågen da han kom tilbage med hende, meget kort efter...
okt 2009
Følger: 13 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 1.395
Lige nu løber dampbarnet frem og tilbage i stuen med en gammel sok i munden, fordi hun ikke må være ude i regnvejret og blive smurt ind i mudder!!
Glææder mig til hun bliver lidt ældre og bare en smule mere doven
jun 2007
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 89 Svar: 1.105
Her er det bare en smule omvendt. Om morgenen går de gerne med ud i 5 - 10 min og får gjort deres, hvis jeg nu mener at de Skal, men så skal de også bare ind i seng igen !
Om aftenen skal de trækkes eller bæres ud ! Det hænder at de ikke kommer ud i 16 timer, fordi de bare sover.. Møg kedelige hunde jeg har om vinteren
jun 2012
Ej, det er nu rigtig hyggeligt at ligge og morgenputte... I går nat have hun sneget sig op og ligge i arm.. Mærkede ingenting før jeg vågnede med hende i armen.. Det er da hygge på højt plan
Aftentur efter midnat, det er det samme.. Det er helst lige ud til hjørnet og ind igen.. Undskyld mig dame, du kan godt glemme det
jun 2012
Når hun så kommer hjem kan hun sove i flere dage...
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 83 Svar: 748
jun 2012
sep 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 70 Svar: 580
jun 2012
Jeg vågnede tidligt i morges og Cindy lå oppe i sengen og puttede (hun havde fået lov at min veninde til at komme i sengen).. Selvom vi lå og snakkede her til morgen lå Cindy i "ske" og sov videre i 1½ time.. Der blev min veninde godt nok forelsket
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.904
jun 2012
jan 2006
Følgere: 87 Hunde: 5 Annoncer: 1 Emner: 373 Svar: 14.829
Sådan er det også her .. kunne slet ikke fungere, hvis jeg havde hunde, der ikke "gad" når jeg gjorde det
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.904
Jeg syntes det er SÅ fedt at have hunde der tilpasser sig mig. Har jeg en total offdag, jamen så ligger mine hunde og flyder rundt omkring i stuen mens jeg flader ud på sofaen.
Har jeg en total aktiv dag fra tidlig morgen til sen aften, jamen så har jeg nogle hunde der er PÅ hele dagen.
Jeg har skiftende dag, aften og nattevagter, en uge af gangen, så det er rart at de tilpasser sig mig.
jun 2012
Cindy er heller ikke sådan en doven las.. Når vi er ude, så er hun på og hun nægter at opgive og vise hun er træt.. Men så snart vi er inde er hun dejlig afslappet
Sovetryne - Fordele og ulemper