{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

bedste højenergifoder {{forumTopicSubject}}

min hund er meget aktiv og også relativt slank. Jeg søger derfor et rigtig godt foder til ham.
Det må meget gerne være et foder som giver rigeligt med energi, flot pels, mulighed for at sætte muskler osv.
Han har indtil nu fået Canidae pure sea. Dette har fungeret ok men jeg synes han skal have temmelig emget af det for at holde vægten (over dobbelt så meget som der står på posen). Desuden er jeg lidt trær af at det indeholder så meget kødmel frem for reelt kød.
Jeg har overvejet at anvende WB til ham men jeg synes generelt deres foder har et relativt lavt indhold af fx fedt. Dog har jeg overvejet deres blue mountain. Jeg har også anvendt orijen.
Desuden har jeg overvejer acana sport (er der nogle som har erfaringer med denne?).

ja som sagt et foder til en meget aktiv hund som gerne må blive lidt "federe" og få lidt mere muskelmasse. Prisen er ligegyldig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bedste højenergifoder
  • #1   2. jan 2013 Jeg bruger arion performance, der er der 20% fedt i..
    Min vejer 22 kg opnår ca 250 gram om dagen, har vi været ekstra aktive får han 300.

(link fjernet)

Før fik han almindelig Arion, men skulle næsten op på 400 gram så han ikke tabte sig, ... Og det mente jeg var i overkanten. Han trives godt på performance

• #2   2. jan 2013 Royal canin 4800

Det er det eneste foder, hvor jeg uden problemer kan holde sul på whipperne.
    Alfa (18 kg) får 280 g., Ghini (11,5 kg) får 220 g.
    På traditionelt foder (wolfsblut, acana, Taste of the wild), taber Alfa både vægt og muskelmasse selv om hun får 600 g foder.

RC 4800 har et fedtindhold på 30 og følgende ingredienser:

Ingredienser:
    Tørret fjerkrækød, animalsk fedt, ris, hvedegluten*, vegetabilsk olie (inklusive kopraolie), tørret fjerkræprotein*, mineraler, fjerkrælever, roetrævler, vegeta-bilske fibre, fiskeolie, psylliumfrø og -skaller, frugto-oligosakkarider, spormineraler (inklusive kelaterede spormineraler), hydrolysat af gær (rig på mannan-oligosakkarider), L-lysin, taurin, L-carnitin, hydrolysat af krebsdyr, hydrolysat af brusk, morgenfrueekstrakt (rig på lutein), vitaminer.

• #5   3. jan 2013 Vi bruger hike aktiv med fedtindhold på 30 smiley Han får ca 400 gram dagligt smiley

Kommentér på:
bedste højenergifoder

Annonce